اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

نمایشگاه هنرهای تجسمی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان زنجانی در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در زنجان برگزار می‌شود

اصغر جاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه "هنر دانشجویی" نخستین نمایشگاهی است که آثار هنری دانشجویان دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان در آن به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه "هنر دانشجویی" آثاری از هنرمندان شهر زنجان نیز به نمایش گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: این آثار در زمینه‌های مختلف هنری از جمله طراحی، رنگ روغن و سفال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از دانشجویان هنرمند حمایت مالی و معنوی می‌کند، اضافه کرد: تاکنون حمایت‌های زیادی از هنرمندان زنجان انجام گرفته است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همچنان از آنها به‌ویژه در برپایی نمایشگاه‌ها حمایت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به هنر دانشجویان از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان است، تاکید کرد: دانشجویان و هنرمندان ارتباط خود را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افزایش دهند.

جاهدی به برگزاری ورک‌شاپ آموزشی عکاسی در زنجان اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان زنجانی از دیگر برنامه‌هایی است که در روزهای آینده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول