اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری دو نمایشگاه همزمان در کاسپین زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری دو نمایشگاه همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد.

برگزاری دو نمایشگاه همزمان در کاسپین زنجان

محمد جواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه انرژی شامل آب، برق، فاضلاب، صنایع گاز و نمایشگاه لاستیک، پلاستیک، معادن، فلزات، متالوژی و ریخته‌گری به صورت همزمان در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو نمایشگاه در فضای 2هزار متر مربع برگزار می‌شود، افزود: هنوز تعداد قطعی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه مشخص نشده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان حضور تولید‌کنندگان در نمایشگاه‌های مختلف را برگرفته از وضعیت اقتصادی آنان دانست و افزود: در صورتی که شرکت و سازمانی توانایی مالی لازم را برای شرکت در نمایشگاه داشته باشد، در نمایشگاه‌های مختلف حضور می‌یابد.

وی افزود: برخی شرکت‌های تولیدی به دلیل وضعیت نامطلوب اقتصادی توانایی رقابت را در عرصه‌های نمایشگاهی از دست داده‌اند و از برگزاری نمایشگاه استقبال نمی‌کنند.

برجسته‌نژاد با اشاره به عدم استقبال از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، بر لزوم حمایت و همکاری مسئولان استان در برگزاری نمایشگاه‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه، فعالیتی گروهی بوده و در گرو همدلی عمومی است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از عهده شخص خارج بوده و باید همه ظرفیت‌های استان برای برپایی نمایشگاه به کار گرفته شود.

برجسته‌نژاد از پیشنهاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، خدماتی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: در صورت حمایت مسئولان استان این نمایشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول