اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظارت سازمان‌های مربوطه صورت می‌گیرد؛

جلوگیری از عرضه کالاهای بدون مجوز در نمایشگاه کاسپین زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه کاسپین زنجان با بیان اینکه سازمان‌های مربوطه از جمله دانشگاه علوم پزشکی بر اقلام بهداشتی ارائه شده در نمایشگاه کاسپین نظارت می‌کنند، گفت: جلوی عرضه کالاهای بدون مجوز در نمایشگاه کاسپین زنجان گرفته می‌شود.

جلوگیری از عرضه کالاهای بدون مجوز در نمایشگاه کاسپین زنجان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، برجسته‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، مواد شوینده، آرایشی و صنایع وابسته، دارویی و گیاهان دارویی در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه مورد نظر زیر نظر نهادهای مربوطه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به انجام تبلیغات غلط برای اقلام بهداشتی و دارویی آن هم به صورت فراگیر افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت سلامت در زنجان آشنا کردن مردم با اقلام مجوز دار حوزه سلامت کشور است.
مدیر نمایشگاه بین‌الملی کاسپین زنجان از افزایش یک روزه زمان نمایشگاه صنعت سلامت زنجان خبر داد و تصریح کرد: همزمانی روز آغاز نمایشگاه صنعت سلامت با عید قربان منجر به آغاز این نمایشگاه از روز دو شنبه 23 آبان ماه و در نتیجه پنج روزه شدن نمایشگاه بر خلاف سایر نمایشگاه‌های تخصصی دیگر شده است.
وی تاکید کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه بهداشت و درمان که به همراه چند نمایشگاه دیگر از جمله حوزه طیور، شیلات و آبزیان برگزاری می‌شود، 15 تا 21 است.
برجسته‌نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه تهران، اصفهان، شیراز و مشهد از رتبه بالایی در بین نمایشگاه‌های ایران برخوردار هستند، افزود: نمایشگاه کاسپین زنجان بعد از این نمایشگاه‌ها به عنوان پنجمین نمایشگاه در سطح کشور مطرح است.
وی در پاسخ به سئوالی درباره عنوان بین‌المللی نمایشگاه و کشورهای شرکت‌کننده در آن گفت: با توجه به تحریم‌های اعمال شده بر ضد ایران نمایندگان شرکت‌های تولید کننده اقلام بهداشتی و دارویی در نمایشگاه شرکت می‌کنند.
مدیر نمایشگاه بین‌الملی کاسپین زنجان از رسیدن 25 تقاضا از طرف شرکت‌های تولیدی برای شرکت در نمایشگاه حوزه بهداشت و درمان در زنجان خبر داد و تصریح کرد: 20 روز تا برگزاری نمایشگاه باقیمانده و هنوز زمان برای شرکت‌های تولیدی برای درخواست شرکت در نمایشگاه وجود دارد.
وی تاکید کرد: کتابچه نمایشگاه در زمان 10 روز به برگزاری نمایشگاه برای چاپ آماده می‌شود، بنابراین شرکت‌ها هنوز برای شرکت در نمایشگاه فرصت دارند.
برجسته‌نژاد افزود: با نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی  به طور حتم جلوی فروش اقلام قاچاق در نمایشگاه کاسپین زنجان گرفته می‌شود.
وی بر توجه به بروشورهای راهنمای موجود در داخل اقلام به ویژه بهداشتی و داروی توسط مردم تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید در دادن هشدارهای لازم در این زمینه به مسئولان و مردم کمک کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول