اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف پیگیری گزارش‌ها انجام می‏شود؛

بهره‏برداری سامانه‏ آنلاین سفرهای ریاست جمهوری

خبرگزاری فارس: مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر سامانه‏ای آنلاین با عنوان سفرهای ریاست جمهوری بر روی میز رئیس جمهور در حال بهره‏برداری است.

بهره‏برداری سامانه‏ آنلاین سفرهای ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدقاسم طباطبایی ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور برخی مسئولان استان تهران و شهرستان دماوند در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، با اشاره به راه‏اندازی سامانه مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: در حال حاضر سامانه‏ای آنلاین با عنوان سفرهای ریاست جمهوری بر روی میز رئیس جمهور در حال بهره‏برداری است.
وی ادامه داد: با راه‏اندازی این سامانه دیگر گزارش دستی به ریاست جمهوری ارائه نمی‏شود بلکه تمام موارد مربوط به سفر از طریق سامانه مربوطه اخذ می‏شود و مورد پیگیری قرار می‏گیرد.
 
* پس از ورامین و شهریار، دماوند مقصد بعدی سفر دولت
مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری افزود: پس از شهرستان‏های ورامین و شهریار، دماوند مقصد بعدی سفرهای هیئت دولت به شهرستان‏های استان تهران خواهد بود.
مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری افزود: دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استان تهران از شهرستان‏های پاکدشت و اسلام‏شهر آغاز شد.
وی با بیان اینکه سفرهای دور چهارم ریاست جمهوری مصوبه‏ای نخواهد داشت، عنوان کرد: در سفرهای دور چهارم مقرر شده است تا مصوبات دور دوم، سوم و پروژه‏های دارای مشکل‏ مورد توجه قرار گیرد.
طباطبایی ادامه داد: نباید هیچ مصوبه‏ای از دوره‏های پیشین سفر به صورت اجرا نشده باقی بماند اما ممکن است برای برخی مصوبات منع قانونی وجود داشته باشد.
مسئول پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت در نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: به عنوان مثال مصوبه ساخت خوابگاه‏های دانشجویی در سفرهای دور سوم هیئت دولت به استان تهران وجود داشت.
وی افزود: اما بر اساس برنامه پنجم توسعه ساخت این اماکن به بخش خصوصی واگذار شده است بنابراین این طرح دارای منع قانونی است.
طباطبایی ادامه داد: مواردی از این دست به علاوه مصوباتی که به علت کاستی‏های اعتباری اجرایی نشده‏اند، همگی در ردیف سیکل اداری خود قرار گرفته و بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول