اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه آب‌رسانی روستایی

61 پروژه از محل اعتبارات سفرهای هیئت دولت به یزد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از اجرای 61 پروژه از محل اعتبارت سفر ریاست جمهوری در بخش آب‌رسانی روستایی استان یزد خبر داد.

61 پروژه از محل اعتبارات سفرهای هیئت دولت به یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، محمدرضا حاتمی اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها هزار و 268 میلیارد ریال به آب‌رسانی روستایی استان یزد اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: از مجموع سه دوره سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد، 12 مصوبه با اعتباری معادل هزار و 268 میلیارد ریال تا پایان برنامه پنجم توسعه برای بخش آب‌رسانی روستایی مصوب شده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبارات مصوب تاکنون مبلغ 277 میلیارد ریال آن به این شرکت اختصاص داده شده است و امیدواریم باقی ‌مانده اعتبار نیز اختصاص یابد.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان یزد، تعداد 61 پروژه در سطح روستاهای استان به اجرا درآمده است و صد درصد تعهدات نیز اجرایی شده است.

حاتمی، اجرای پروژه آب‌رسانی به روستاهای مجتمع زمزم طبس را یکی از شاخص‌ترین پروژه‌ها برشمرد و افزود: با اجرای این پروژه 49 روستا با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

حاتمی یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرای این شرکت از محل اعتبارات سفرهای هیئت دولت به استان یزد را پروژه آب‌رسانی به روستاهای مجتمع ولایت ذکر کرد.

وی افزود: برای اجرای بخشی از این پروژه اعتباری معادل 27 میلیارد ریال مصوب شده است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن، پنج روستا با جمعیتی بالغ بر 9 هزار و 600 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول