اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار فارس در امور عشایر عنوان کرد

رسیدن به عدالت و پیشرفت با سفرهای استانی هیئت دولت

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار فارس در امور عشایر گفت: تحقق شعار عدالت و پیشرفت با انجام سفرهای استانی هیئت دولت رنگ اجرایی بهتری به خود گرفته است.

رسیدن به عدالت و پیشرفت با سفرهای استانی هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امین‌الله قربانی‌کشکولی در حاشیه برگزاری نمایشگاه پاسداشت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برپایی این نمایشگاه، وزارتخانه‌ها و استانداری‌های سراسر کشور در نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی مشهد مقدس حضور گسترده‌ای دارند.

مسئول استانی نمایشگاه پاسداشت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت با اشاره به شعار دهه چهارم انقلاب اسلامی و لزوم پرداختن به مباحث مورد توجه مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: تحقق شعار عدالت و پیشرفت با انجام سفرهای استانی هیئت دولت رنگ اجرایی بهتری به خود گرفته و این حرکت در سایر مباحث سیاسی و اجتماعی نیز نتایج موثری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مردم و برای مردم، شعار این نمایشگاه است و فرهنگ‌سازی و ماندگارکردن سفرهای استانی از مهم‌ترین اهداف برپایی آن به شمار می‌رود.

مشاور استاندار فارس در امور عشایر گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مناطق مختلف کشور و انجام دیدارهای چهره به چهره با مردم، از حرکت‌های بی‌نظیر و ماندگار دولت خدمتگزار در دوران فعالیت است.

امین‌الله قربانی‌کشکولی با اشاره به دستاوردهای ارزنده سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت افزود: با تایید مقام معظم رهبری روند سفرهای استانی هیئت دولت از برکات و نتایج بسیار ارزنده‌ای برخوردار بوده و در این راستا نیز یکصدمین سفر هیئت دولت به شهر مشهد مقدس انجام شده است.

مسئول نمایشگاه استانی پاسداشت یکصدمین سفر با اشاره به لزوم انعکاس و معرفی مصوبات استانی سفرهای هیئت دولت به فارس گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 67 دستگاه اجرایی این استان و در 40 غرفه و با مساحت 500 مترمربع، با هدف فرهنگ‌سازی و ماندگاری حرکت سفرهای استانی، ارائه دستاوردها و نتایج حاصل از سفر استانی در پیشرفت و توسعه و ایجاد روحیه کار، تلاش، کوشش، امید و نشاط در راستای شعار امسال برپا شده است.

وی افزود: جشنواره و نمایشگاه پاسداشت یکصدمین سفر در چهار گروه اصلی، زیرساخت، اقتصادی، دانش و فناوری و اجتماعی و فرهنگی و به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 12 و 16 بعد از ظهر تا 21 در بوستان آزادی شیراز، پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم این استان است.

کشکولی خاطرنشان کرد: ارائه دستاوردهای سه دور سفر هیئت دولت به استان فارس و همچنین جلوه‌های دیدارهای مردمی حاصل از آن، از مهم‌ترین محورهای اجرایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

قربانی‌کشکولی با تاکید بر لزوم معرفی و ارائه موفقیت‌های حاصل از سفرهای استانی هیئت دولت ابراز داشت: همزمان این نمایشگاه در شهر مقدس مشهد و شیراز برپا شده است و در ضمن نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در برخی از شهرستان‌های فارس و در سطوح مختلف نیز برپا شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول