اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

سفرهای استانی دولت ‏مورد استقبال عموم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: سفرهای استانی یکی از ابتکارات دولت‏‌های نهم و دهم است که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

سفرهای استانی دولت ‏مورد استقبال عموم است

حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در زمینه پاسداشت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت، خدمت‏‌رسانی به مردم را از جمله کارهای ارزشمند و ماندگار در تاریخ دانست.

وی تصریح کرد: سفرهای استانی کار پسندیده و ارزشمند و منشا ثمرات و برکات فراوانی برای مردم استان‏های مختلف است.

استیری حضور در جمع هم‏وطنان را از سوی عالی‏‌ترین مقام اجرایی کشور بی‏‌سابقه دانست و گفت: هرگونه پیشرفت و بالندگی کشور در زمینه‏‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و ... در راستای تحقق شعار عدالت‏‌گستری است.

وی ادامه داد: این دستاوردها، اقتدار و عظمت ایران اسلامی و تحقق آرمان‏‌ها و اهداف بلند انقلاب را به ارمغان خواهد آورد و این امر برای آیندگان الگوی موفقی می‏‌شود.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به توصیه‏‌های حضرت علی(ع) به کارگزارانش از جمله مالک اشتر در نامه 53 نهج‏‌البلاغه مبنی بر فراموش نکردن مردم و دوستی و مهربانی با آنها، سفرهای استانی هیئت دولت را تجلی هم‏بستگی، هم‏دلی و یکپارچگی مردم دانست که توسعه شهرها و روستاها را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: نکته‏‌ای که باید به آن از منظر ویژه‏‌ای نگریست این است که در سفرهای استانی دولت برخی از اختیارات به دستگاه‏‌های اجرایی استان‏ها داده می‏‌شود که ضرورت برنامه‏‌ریزی دقیق و نظارت مستمر بر آن را ایجاب می‏‌کند و باید برای اجرایی شدن طرح‏ها، کارشناسی‏‌های دقیق و اصولی انجام شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول