اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد

تصویب 210 مصوبه برای خدابنده در سفرهای ریاست جمهوری

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده از تصویب 210 مصوبه برای این شهرستان در سه دور سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد.

تصویب 210 مصوبه برای خدابنده در سفرهای ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم پاسداشت یکصدمین سفر استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت عصر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید شهریاری دانشگاه پیام نور خدابنده برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان خدابنده در سخنانی به تشریح اقدامات و فعالیت‌های دولت و مصوبات سه دور سفر استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت به شهرستان خدابنده پرداخت و اظهار داشت: سفرهای استانی برکات و مصوبات خوبی برای شهرستان خدابنده در بر داشته است.

نورالدین رفیعی با اشاره به اینکه زدودن چهره فقر از مناطق مختلف کمتر برخوردار، توزیع عادلانه امکانات و تسهیلات از برکات و دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور عدالت محور و هیئت وزیران است، تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور پاسخی منطقی و قدرشناسی از مردم بوده که اقدامات و خدمات ارزشمند این سفرها به عنوان عملکرد ماندگار در کارنامه دولت‌های نهم و دهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

وی افزود: همه این تلاش‌های صادقانه و خالصانه در زمینه جلب رضایت خداوند متعال و ملت شهید پرور و آگاه ایران اسلامی بوده است.

فرماندار شهرستان خدابنده ادامه داد: سفرهای استانی توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز خنثی کرده است.

وی در ادامه سخنان خود حاصل سه دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان زنجان را 210 مصوبه برای شهرستان خدابنده اعلام کرد و گفت: تاکنون 93 مورد از مصوبات عملی شده و تحقق یافته است.

رفیعی افزود: از این تعداد 75 مصوبه در دست اقدام، 21 مصوبه در حال پیگیری و 18 مصوبه نیز اجرایی نشده است.

وی میزان اعتبار تعهد شده به شهرستان خدابنده را 722 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان 171 میلیارد تومان جذب شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه رشد 650 درصدی اعتبارات عمرانی، ارتقای ضریب مقاوم‌سازی مسکن روستایی، احداث 265 واحد مسکونی از 22 درصد سال 84 به 51 درصد سال 90 را از جمله اقدامات دولت برشمرد.

وی با اشاره به احداث 9 هزار واحد مسکونی روستایی، احداث 265 واحد مسکونی مهر در شهر قیدار و 825 واحد در شهرهای زرین‌رود، گرماب، سجاس و سهرورد را از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان خدابنده اعلام کرد.

رفیعی ساخت 25 خانه بهداشت روستایی، هشت مرکز بهداشتی درمانی در مناطق تابعه، گازرسانی به 26 روستا و آغاز گازرسانی به 40 روستا، اجرای طرح آبیاری تحت فشار در 11 هزار هکتار از مزارع کشاورزی، اجرای 232 پروژه در بخش کشاورزی از محل اعتبارات خشکسالی، اجرای 75 پروژه در بخش راه روستایی و ایجاد 4 هزار و 725 فرصت شغلی از اهم اقدامات و حاصل سه دور سفر ریاست جمهوری به شهرستان خدابنده است.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول