اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان خبر داد

تصویب 530 پروژه از محل سفرهای ریاست جمهوری به زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان با اشاره به اینکه 530 پروژه مصوب سه دور سفر ریاست جمهوری به شهرستان زنجان است گفت: مقدمات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان انجام شده است.

تصویب 530 پروژه از محل سفرهای ریاست جمهوری به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان یونس سماعی ظهر امروز در نشست روابط عمومی‌های زنجان اظهار کرد: همه اقداماتی که در سطح دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در بخش‌های مختلف اجرا شده قابل لمس و مشهود است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد کشوری مبنی بر اطلاع‌رسانی مصوبات صورت گرفته و پروژه‌های اجرا شده از محل سفرهای ریاست جمهوری اضافه کرد: همه مسئولان ذیربط در این زمینه نقش دارند، ولی روابط عمومی‌ها نقش محوری داشته و باید جلوه‌های ویژه‌ای که در این سفرها وجود دارد را به تصویر بکشند.

رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر استان زنجان در اولویت سفر ریاست جمهوری قرار دارد اضافه کرد: همه مقدمات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان انجام شده است.

سماعی اذعان داشت: در حال حاضر شهرستان زنجان 42 درصد از مجموع پروژه‌های مصوب شده از محل سفرهای ریاست جمهوری برای استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 530 پروژه برای اجرا در شهرستان زنجان مصوب شده است اضافه کرد: این امر نشان از این است که بسیاری از پروژه‌های مهم در شهرستان زنجان اجرا می‌شود.

رئیس ستاد پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در زنجان در ادامه با اشاره به برخی از پروژه‌های مصوب شده از محل سه دور سفر ریاست جمهوری به شهرستان زنجان اضافه کرد: از محل دور نخست سفر ریاست جمهوری به زنجان فقط دو پروژه که مربوط به وزارت نیرو است، اجرایی نشده است.

وی همچنین با اشاره به برخی از پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا در شهرستان زنجان افزود: یکی از عللی که برخی از پروژه‌های اجرایی به عنوان پروژه‌های مشکل‌دار مطرح می‌شوند، بحث کمی اعتبار و یا کمبود اعتبارات اختصاص یافته است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول