اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

سفرهای رئیس جمهور پیوند بین مردم و دولت را بیشتر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: سفرهای منظم رئیس جمهور به استان‌ها و مناطق مختلف کشور موجب استحکام ارتباط بین مردم و دولت می‌شود.

سفرهای رئیس جمهور پیوند بین مردم و دولت را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمداکبر چاکرزهی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت مقام زن و هفته هلال‌احمر اظهار داشت: یکصدمین سفر رئیس جمهور به مشهدالرضا و سایر سفرهای وی به عنوان مصداق خدمت صادقانه دولت به مردم است.

وی افزود: این سفرها و بازدیدهای مکرر هیئت دولت از اقصی نقاط میهن عزیزمان و حتی دورترین روستاهای محروم مناطق که با رویکرد تحول و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، اثرات بسیار مطلوب در برخورداری از امکانات را باعث شده است.

فرماندار سراوان بیان کرد: حضور بی‌واسطه و بدون ریای رئیس جمهور در جمع مردم، تصمیم‌گیری‌ها را آسان‌تر و راحت‌تر کرده و روند محرومیت‌زدایی را سرعت بخشیده است.

چاکرزهی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد راه و رسم خدمتگزاری را به همه ما یاد داد و باید درس بگیریم تا منشأ خدمت به مردم عزیز باشیم.

وی در این ارتباط از پروژه‌های مهم مصوب دور نخست، دوم و سوم سفر ریاست جمهور به استان اشاره و تصریح کرد: در بخش‌های مختلف، پروژه‌های بسیار خوبی مصوب شد که مصوبات دور نخست و دوم به طور کامل به اتمام رسیده و مصوبات دور سوم در حال پیگیری است.

فرماندار سراوان اضافه کرد: مطالعه سه سد به پایان رسیده و در حوزه مدرسه‌سازی مبلغی بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شده است که نشان‌دهنده توجه دولت در این مناطق به بحث آموزش است.

چاکرزهی گفت: در حوزه راه، کلنگ 300 کیلومتر راه روستایی برای آسفالت زده شده و اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در این راستا اختصاص یافته است.

وی افزود: در حوزه بهداشت می‌توان به بیمارستان 200 تختخوابی در حال ساخت سراوان، در حوزه خدمات شهری مطالعه فاضلاب سراوان، در حوزه صنعت و معدن و تجارت، امکان بهره‌برداری از معادن غنی سنگ گرانیت کوه سفید که در زمینه رفع بیکاری و نقش گروه‌گشایی معادن در تولید و ایجاد اشتغال اشاره کرد.

فرماندار سراوان بیان کرد: در حوزه کشاورزی با توجه به پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه در این بخش از شهرستان می‌توان تحول بزرگی را در زمینه ایجاد اشتغال و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به وجود آورد.

چاکرزهی عنوان داشت: توجه به اجرای طرح توسعه کشاورزی که با هدف تولید و حذف مشاغل کاذب و روی آوردن جوانان جویای کار و تحصیل‌ کردگان این حوزه انجام می‌شود از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با شناسایی اینگونه افراد و با جدیت تمام در زمینه ایجاد اشتغال و تحقق اهداف سند چشم‌انداز حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بسیار مهمی از جمله گازرسانی، ایجاد راه آهن، جاده ترانزیتی و... حاصل بزرگ سفرهای رئیس جمهور به استان است، گفت: دولت در صدد رفع کاستی و کمبودها است و همه باید دست در دست هم دهیم تا در پیشرفت و توسعه کشور سهیم باشیم.

امام جمعه سراوان نیز در ادامه این جلسه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: از تمامی مدیران خواسته می‌شود تا در جهت و سمت و سوی این پیام مهم گام بردارند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان در ارتباط با نقش تحریم‌ها که در بالندگی و رشد ایران اسلامی تاثیر بسزایی داشته است، افزود: تحریم‌ها نه تنها موجب رکود و تضعیف ایران عزیز نشد بلکه خودکفایی و خودباوری را در همه زمینه‌ها به همراه داشته است.

وی از صاحبان فکر و اندیشه و نخبگان خواست تا تلاش کنند، طرح‌ها و ابتکاراتشان در راستای تولید و تحقق پیام امسال باشد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول