اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

سفرهای دولت در کشور نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: سفرهای هیئت دولت در کشور نهادینه شده است.

سفرهای دولت در کشور نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان کرمان اظهار داشت: سفرهای استانی در تاریخ کشور ماندگار شدند.

وی بیان داشت: سفرهای استانی کار عظیمی بود که در کشور انجام و ارتباط میان دولت و مردم صمیمی‌تر و نزدیک‌تر شد.

نجار عنوان کرد: انصافاً هیچ‌کس نمی‌تواند برکات و خدمات دولت نهم و دهم را انکار کند.

کریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان نیز در این آیین بیان داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت خدمات انجام شده را به صورت تجمعی به اطلاع مردم می‌رساند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت ابراز داشت: این سفرها ارزش ارزشمندی یادگار از شهید رجایی است که جلسات دولت در استان‌ها برگزار شود.

مهرشاد عنوان کرد: سفرهای استانی این باور را ایجاد کرده که دولت تنها در پایتخت نیست و تصمیمات مهم را نیز می‌توان در شهرستان‌ها گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان اضافه کرد: در سفرهای هیئت دولت مردم می‌توانند مسائل و مشکلات خود را به اطلاع مسئولان ارشد برسانند.

مهرشاد تصریح کرد: حاصل این زحمات نیز مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و بهترین امتیازی است که دولت می‌تواند به آن ببالد.

وی خاطر نشان کرد: 85 درصد مصوبات و پروژه‌های سه سفر هیئت دولت به استان کرمان عملیاتی شده است، علاوه بر اینکه طی دو سال اخیر مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز در دستور کار بوده است.

این مسئول اذعان داشت: در دور چهارم سفر هیئت دولت باید بیشتر به رفع مشکلات و موانع مصوبات دوره‌های قبل پرداخته شود تا پایان دولت دهم به اتمام برسند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول