اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

فلسفه وجودی سفرهای دولت تحقق آرمان‏‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: فلسفه وجودی سفرهای استانی دولت محقق شدن آرمان‏‌ها و ارزش‏های انقلاب است.

فلسفه وجودی سفرهای دولت تحقق آرمان‏‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاهی که با هدف ارائه دستاوردهای دولت برپا شد، این نمایشگاه را از مصادیق خدمتگزاری به مردم از سوی دولت و خدمتگزاران نظام عنوان کرد.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در بین مردم خراسان رضوی گفت: فلسفه وجودی سفرهای استانی در قالب دیدارها و نشست‏‌ها به منظور محقق شدن آرمان‏‌ها و ارزش‏های انقلاب، نظام و شعارهایی همچون عدالت‏‌گستری، مهرورزی، عمران و آبادانی بوده که دولت با مردم عهد بسته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری  پس از گذشت هفت سال از دوران خدمت دولت‏‌های نهم و دهم، خدمات ارزشمندی در زمینه محرومیت‏‌زدایی در جای جای میهن اسلامی از جمله شهرستان فیروزکوه به مردم ارائه شده است.

افشارنادری اضافه کرد: بیش از 72 هزار پروژه بزرگ و کوچک از جمله سدسازی، احداث اتوبان، بزرگراه، فرودگاه، مسکن مهر و ... در دولت‏های نهم و دهم به اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: به موازات اقداماتی که در اقصی نقاط کشور صورت گرفته، دولت بسیاری از این پروژه‏‌ها را در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم مردم قرار داده تا مردم از نزدیک با خدمات ارائه شده از سوی دولت بیشتر آشنا شوند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: نمایشگاه "تجلی مهر و عدالت" نیز در شهرستان فیروزکوه به همین منظور برپا شده است.

افشارنادری گفت: در جریان سه سفر استانی هیئت دولت به شهرستان فیروزکوه خدمات ارزنده‏‌ای در زمینه‏‌های مختلف از جمله کشاورزی، برق‏‌رسانی، گازرسانی و ... ارائه شده است.

وی با بیان اینکه امسال سال پایانی فعالیت دولت دهم است، عنوان کرد: دولت خدمتگزار مبلغ 160 هزار میلیارد تومان را به بیش از 800 طرح ماندگار اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: تا پایان سال با به ثمر رسیدن و اتمام بسیاری از پروژه‏‌ها شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات و نارسایی‏‌ها خواهیم بود.

افشارنادری ادامه داد: همچنین هفت هزار و 200 پروژه عمرانی در کشور با اعتباری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان به مرحله اجرا درآمده و مبلغ 100 هزار میلیارد تومان دیگر نیز در قالب تسهیلات به مردم داده شده است.

وی گفت: همه این اقدامات هنگامی صورت گرفته است که طرح‏های بزرگی در کشور از جمله طرح هدفمندی یارانه‏‌ها، مسکن مهر و ... در دست اقدام بوده‏‌اند. 

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کارهای انجام شده توسط دولتمردان باید به اطلاع مردم برسد، بر لزوم برگزاری نمایشگاه‏‌های دستاوردهای دولت برای پاسخ به معاندان نظام و کسانی که به دنبال سیاه‏‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، تاکید کرد.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول