اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش دستاوردهای سفرهای استانی دولت در سعدالسلطنه قزوین

خبرگزاری فارس: همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خراسان رضوی، همه دستگاه‌های دولتی قزوین با دستاوردهایشان در سرای سعدالسلطنه قزوین گرد هم آمدند.

نمایش دستاوردهای سفرهای استانی دولت در سعدالسلطنه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم که چند روزی است در استان قزوین افتتاح شده، شاهد حضور پررنگ مردمی است که علاقه‌مند هستند از فعالیت‌های دولت در سال‌های گذشته با خبر شوند؛ فعالیت‌هایی که شاید در کنار یکدیگر و منسجم معنا پیدا می‌کند.

از راهروهای سرای سعدالسلطنه که وارد می‌شوی، جایی در پایان مسیر، غرفه‌هایی نظرت را جلب می‌کند که با همه بیگانگی خود، مردم را به سمت خود جلب کرده است، دستگاه‌هایی که تاکنون هر وقت کاری، ‌احتیاجی و یا ضرورتی پیش می‌آمد به سراغ آن‌ها می‌رفتیم امروز در کنار یکدیگر جمع شده‌اند و مردم را به بازدید از فعالیت‌های خود دعوت می‌کنند؛ شهرداری، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و همه دستگاه‌هایی که هر از گاهی خبری از آنها می‌شنویم و بس.

سیروس صابری معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این باره به خبرنگار فارس می‌گوید: نمایشگاه دستاوردهای دولت گام بلند و البته مؤثری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که چه فعالیت‌هایی انجام شده است، چراکه گاهی فعالیت‌های دولت به صورت غیر منسجم دیده می‌شود که از ارزش کار می‌کاهد در حالی که همه این فعالیت‌ها در کنار یکدیگر می‌تواند مردم را شگفت‌زده کند.

رضایی، مردی 42 ساله است که از این نمایشگاه بازدید کرده است، وی به خبرنگار فارس می‌گوید: برای من جالب بود که این همه فعالیت خوب و اثربخش در استان قزوین اتفاق افتاده که از آن بی‌خبر بودم، از مسئولان ممنونم.

خانمی 22 ساله از بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز می‌افزاید:‌ من از نمایشگاه استفاده کردم و نکته قابل توجه برایم این بود که آمار و اطلاعات فعالیت‌هایی را که در سطح شهر انجام شده بود را متوجه شدم و به عنوان یک شهروند می‌دانم برای هر کدام از پروژه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده چه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

نکته قابل توجه دیگر اینکه گاهی غرفه‌هایی را مشاهده می‌کردیم که برخلاف اطلاع‌رسانی به خدمت رسانی نیز می‌پرداختند و برخی از خدمات خود را در نمایشگاه در اختیار مردم قرار می‌دادند.

گفتنی است این نمایشگاه با 10 غرفه از دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در محل سرای سعدالسلطنه هم‌زمان با نمایشگاه دومین دوسالانه خوشنویسی ایران برگزار می‌شود، به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 12 صبح و 4 تا 8 بعد از ظهر برای بازدید عموم دایر بوده است.

=============

گزارش از مریم کشاورز

=============

انتهای پیام/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول