اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی:

سفرهای استانی نتیجه دغدغه دولت‌های احمدی‌نژاد برای رفاه حال مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:‌ انجام سفرهای استانی نشانه دغدغه‌های دولت برای رفاه حال مردم است.

سفرهای استانی نتیجه دغدغه دولت‌های احمدی‌نژاد برای رفاه حال مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اردشیر محمدی عصر امروز در حاشیه نمایشگاه خدمت در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: تنها چیزی که به وضوح در غرفه‌های این نمایشگاه دیده می‌شود موفقیت مصوبات دولت در سفرها بوده است.

محمدی مجموعه مصوبات چهار سفر هیئت دولت تاکنون در حوزه فعالیت شرکت جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی بالغ بر 452 مصوبه عنوان کرد و افزود: 90 درصد این مصوبات به اتمام رسیده و یا در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به شعار عدالت‌محوری دولت، تجهیز گمرکات و توسعه بورس اوراق بهادار را جزیی از خدمات‌رسانی و دستاوردهای سفرهای استانی دولت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به جهش چشم‌گیر در خدمت‌رسانی و تغییر تعامل سازمان‌ها با مراجعان، رضایت‌مندی مردم از دولت‌های نهم و دهم را دلیل بارز این امر دانست.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول