اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

سفرهای استانی دولت منشأ برکات ارزشمندی برای نظام بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اراک با اشاره به سفرهای هیئت دولت گفت: سفرهای استانی هیئت دولت در طی‌ سال‌های اخیر منشأ خدمات و برکات ارزشمندی برای نظام بوده است.

سفرهای استانی دولت منشأ برکات ارزشمندی برای نظام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله سید علی حسینی‌پور ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور با حضور هیئت دولت به مشهد مقدس رقم خورد این سفر بسیار ارزشمند بوده چرا که طی آن تصمیم‌های خوبی و به دنبال آن اجراهای مناسبی در کشور صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان دیگر نیز باید این سفرها را الگو و سرمشق خود قرار دهند گفت: مسئولان باید با حضور در استان‌ها،شهرستان‌ها بخش‌ها، روستاها مشکلات و چالش‌های منطقه را ارزیابی کرده و برای رفع آنها برنامه بدهند.

امام جمعه موقت اراک افزود: اولویت قرار دادن مسائلی که مردم را رنج می‌دهد باید به عنوان یک اصل در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مسئولان برای رفع آن کمر همت را ببندند.

حسینی‌پور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی خاطر نشان ساخت: همه دل‌ها باید به دنبال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

وی افزود:دولتمردان وظیفه دارند این کار را با تمام توان دنبال کنند اما بدون شک تحقق این مهم بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به تشکیل مجلس نهم در هفته‌های آینده خاطر نشان ساخت: انتخابات دور دوم مجلس همچون انتخابات دور اول با مشارکت پرشور مردم برگزار شد مردم منتخبین خود را انتخاب کردند که می‌طلبد برگزیدگان مردم جایگاه مجلس را قدر دانسته و آنچه را که می‌اندیشند عملی کنند.

وی افزود: باید تمام تلاش ما به نفع اسلام و قرآن و به نفع مردمی باشد که در صحنه‌ها حضور یافتند.

حسینی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز زن گفت: حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) الگو و اسوه بسیار خوبی برای تشکیل یک خانواده موفق است و جوانان باید برای تشکیل زندگی خود از زندگی این دو بزرگوار درس و الگو بگیرند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول