اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان:

کلیپ سفرهای ریاست جمهوری به زنجان کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان از آماده‌سازی کلیپ‌های سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد.

کلیپ سفرهای ریاست جمهوری به زنجان کلید می‌خورد

علی رامک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: صدا و سیمای زنجان با همکاری استانداری اقدامات مختلفی را برای به تصویرکشیدن اقدامات دولت نهم و دهم انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کلیپ‌هایی که توسط صدا و سیمای مرکز زنجان ساخته شده است، بحث نامه‌های مردمی و رسیدگی به این نامه‌ها از سوی مسئولان است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: در کلیپ تهیه شده تعداد نامه‌های ارسال شده به فرمانداری‌های استان مورد بررسی و همچنین موضوع محوری نامه‌ها نیز مشخص شده است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت یک مورد گزارش در زمینه حضور مردم در سفرهای ریاست جمهوری به استان و جلوه‌های ویژه مردمی اضافه کرد: در این گزارش نیز حضور مردم به تصویر کشیده شده است.

رامک در ادامه با اشاره به اینکه زمان نمایشگاه دستاوردهای دولت از 21 تا 29 اردیبشهت ماه است، افزود: صدا و سیمای مرکز زنجان برای این هفته نیز برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

وی پخش برنامه ویژه خبری با حضور استاندار زنجان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته عنوان کرد و افزود: ارائه گزارش از مصوبات سفر از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با برنامه سازان صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: با هماهنگی که انجام شده مقرر است، در این مدت هر روز یکی از فرمانداران استان زنجان در برنامه سلام زنجان حضور پیدا کرده و به تشریح فعالیت‌های دولت بپردازند.

وی همچنین ارائه گزارش از مصوبات و دستاوردهای سفر دولت به استان را نیز از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان از 21 تا 29 اردیبهشت عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول