اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ورامین:

روابط عمومی به جایگاه حقیقی خود دست نیافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین در ارتباط با جایگاه روابط ‌عمومی گفت: ضعف طراحی در ساختار و بهره‌گیری از نیروهای غیر متخصص سبب شده تا روابط‌ عمومی به جایگاه واقعی خود دست نیابد.

روابط عمومی به جایگاه حقیقی خود دست نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری بعد از ظهر امروز در همایش تقدیر از روابط‌ عمومی‌های ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: توجه ویژه به روابط عمومی سبب رشد و بالندگی دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی بهتر از خدمات ارائه شده از سوی آن دستگاه و یا اداره می‌شود.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: واقعیت این است که در دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی به طور کامل از ظرفیت روابط ‌عمومی استفاده نمی‌شود که این امر می‌تواند ناشی از ضعف سیاست‌گذار و متولی دستگاه و عدم تبیین جایگاه روابط‌ عمومی باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در برخی از دستگاه‌ها حتی جایگاه و پست روابط عمومی نیز وجود ندارد و ممکن است در اداره دیگر که این پست تعریف شده به دلیل عدم اعتقاد و یا عدم اطلاع رئیس آن دستگاه، روابط عمومی نتوانسته به درستی کارکرد خود را نشان دهد.

فرماندار ورامین افزود: ضعف طراحی در ساختار و بهره‌گیری از نیروهای غیر متخصص نیز از دیگر دلایلی است که سبب شده تا روابط‌ عمومی به جایگاه واقعی خود دست نیابد.

منصوری تصریح کرد: روابط‌ عمومی یک مقوله تخصصی است که می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی در کنار تمام بمباران‌های تبلیغی، رسالت خود را در آگاهی بخشیدن به مردم و مسئولین به درستی انجام دهد.

وی در ادامه بیان کرد: تجلی تمام خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌ها باید در روابط‌ عمومی ظهور داشته باشد و این قسمت نیز باید با دقت نسبت به اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها اقدام کند.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه از فتح‌اله فرجی مدیر روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به دلیل حضور فعال در مراسم ملی و دینی تقدیر کرد.

برای تعیین هیئت رئیسه شورای روابط ‌عمومی شهرستان از بین مسئولین روابط عمومی ادارات رأی‌گیری به عمل آمد که در نهایت پنج نفر به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

طبق آرای اخذ شده به ترتیب فتح‌اله فرجی مدیر روابط ‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین با رای قاطع، رضا میرزایی مدیر روابط‌ عمومی آموزش و پرورش ورامین، رضا زندی مدیر روابط‌ عمومی بیمارستان 15 خرداد، سید حسن میری مدیر روابط ‌عمومی آموزش و پرورش قرچک و رضا اصیلی مهابادی مدیر روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران به عنوان اعضای هیئت رئیسه تعیین شدند.

شورای مرکزی روابط‌ عمومی‌های شهرستان متشکل از هفت نفر است که ریاست آن بر عهده فرماندار شهرستان و دبیر آن، مسئول روابط عمومی فرمانداری است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول