اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

ایجاد نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در گچساران

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران گفت: برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در گچساران ایجاد می‌شود.

ایجاد نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، میرزا‌بابا مطهری‌نژاد ظهر امروز در همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان و روابط‌ عمومی‌های ادارات و نهادها و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در گچساران برگزار شد. اظهار کرد: روابط عمومی صاحب سبک، به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه، مسئولیتی مهم در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکار عمومی به عهده دارد.

* ارتقای فرهنگ روابط عمومی از اهداف مهم انجمن روابط عمومی ایران است

عضو هیئت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران و استاد دانشگاه علمی کاربردی واحد 43 تهران بیان داشت: از زمانی که روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت و بخشی از نظام رسانه‌ای مطرح شد، اهمیت آن در مسئولیت ارتباطی سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و نهادهای فرهنگی اجتماعی جایگاه ویژه‌ای یافته است.

مطهری یادآور شد: آنچه امروزه در حوزه روابط عمومی‌ها مطرح است، ارتقای آنها تا سطح وزارتخانه‌ها است.

وی با اشاره به ارتقای روابط عمومی استانداری‌ها به ادارات کل یادآور شد: مدیران روابط عمومی باید از فرصت پیش‌آمده بهره‌های لازم را برده و بن‌بست‌های فراروی روابط عمومی‌های دولتی را بگشایند.

مطهری‌نژاد استفاده از مشاوران توانمند و آگاه و کارشناسان با تجربه را برای ارتقا و بالابردن کیفیت و کمیت فعالیت‌های روابط عمومی‌ها را امری مؤثر و ضروری عنوان کرد.

عضو هیئت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در گچساران ابراز داشت: این انجمن یک سازمان مردم‌نهاد بوده و تقویت و ارتقای جایگاه روابط عمومی از اهداف مهم این انجمن است.

مطهری‌نژاد تصریح کرد: این انجمن ضمن توجه به نیروهای شاغل و مسائل صنفی، توجه خاص و ویژه‌ای به مباحث علمی دارد و به دنبال منافع صنفی نیست.

وی توسعه و ارتقای فرهنگ روابط عمومی برای سازمان‌ها و برای عموم مردم جامعه را از اهداف مهم فعالیت‌های این سازمان مردم‌نهاد عنوان کرد.

مطهری‌نژاد افزود: نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در گچساران می‌تواند با فعالیت‌ در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، عضوگیری و انتشاراتی جایگاه روابط عمومی را در گچساران و درکهگیلویه و بویراحمد ارتقا دهد.

* لزوم توجه به خط مشی‌های انجمن روابط عمومی ایران توسط نمایندگی‌ها

این مقام مسئول عنوان داشت: نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در گچساران به عنوان نمایندگی استانی با گسترش فعالیت‌ها و آموزش به اعضا می‌تواند گواهینامه‌ رسمی انجمن روابط عمومی ایران را برای اعضای خود دریافت کند.

مطهری‌نژاد مساعدت به تداوم، گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی و ایرانی در ارتباطات انسانی با تکیه بر افکار عمومی و کمک به رشد این صفات مشخصه فرهنگی در مقابل دیگر فرهنگ‌ها و توجه جدی به انجام تحقیقات علمی و تخصصی در زمینه ارتباطات اجتماعی و سازمانی در متن تاریخ و فرهنگ متکی بر ارزش‌های پایدار میهن اسلامی را از جمله خط مشی‌های انجمن روابط عمومی ایران عنوان کرد.

عضو هیئت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران کوشش سنجیده و سازمان‌یافته برای توسعه مبانی نظری و تکنیک‌های علمی روابط عمومی با استفاده از برنامه‌های آموزشی مناسب و با تأکید بر روش‌های افکارسنجی مؤثر و نیز تلاش برای یافتن جایگاه واقعی روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف و تبیین و تثبیت منزلت حقیقی این حرفه در حیات اجتماعی کشور را از دیگر خط مشی‌های انجمن روابط عمومی ایران مطرح کرد.

به گزارش فارس در این همایش خاتون الله‌کرم‌پور استاد روابط عمومی و ارتباطات گچساران، به عنوان رئیس شورای انجمن روابط عمومی ایران در گچساران انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول