اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها یکی از برنامه‌های مدیران باشد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به اهمیت روابط‌‌عمومی گفت: ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها یکی از برنامه‌های مدیران باشد.

ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها یکی از برنامه‌های مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی فرجی ظهر امروز در نشست با اعضای روابط‌عمومی باقرشهر پس از تبریک 27 اردیبهشت روز روابط‌عمومی به کارکنان سخت‌کوش این واحد با تاکید بر جایگاه بلند روابط‌عمومی در هر سازمان و اداره اظهار داشت: روابط‌عمومی بهترین جایگاه برای تبادل اطلاعات و اخبار است و همواره باید روح امیدواری و میل به زندگی همراه با آرامش در مکاتبات و محاورات و اخبار منتشره مشاهده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: خوشبختانه روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با برنامه‌ریزی و دقت نسبت به پیشبرد اهداف ما اقدام می‌کند و این نشان می‌دهد که انتخاب ایشان به عنوان روابط‌عمومی برتر استان از طرف معاونت عمرانی استانداری تهران به جا و درست بوده است. 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برخورداری روابط‌عمومی‌ها از امکانات مناسب و پیشرفته برای انتشار و پوشش اخبار در کمترین زمان ممکن گفت: در این زمینه مدیران باید به جایگاه روابط‌عمومی اهمیت دهند.

علی فرجی ضمن تقدیر از برنامه‌ها و مناسبت‌های برگزار شده در طول یکسال گذشته افزود: مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها در کنار انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات سازمان‌ها و ادارات، توجه ویژه به آموزش شهروندی و مراسم‌های مختلف برای ایجاد فضای شاد و پر نشاط برای شهروندان است که با توجه به مراسم‌ها و برنامه‌های انجام شده قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

نایب رئیس شورای اسلامی باقرشهر سپس به پیشرفت روز به روز و سریع وسایل ارتباط جمعی در دنیا اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر ایجاد شده و تبدیل شدن روابط‌عمومی‌ها از سنتی به دیجیتال و تدریس علوم روابط‌عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی، باید در این زمینه تلاش بیشتری شود و مدیران سازمان‌ها نیز باید برای آموزش و ارتقای سطح علمی کارکنان و کارشناسان روابط‌عمومی اهتمام ویژه‌ای کنند.

فرجی در پایان از اهتمام ویژه امور ایثارگران روابط‌عمومی برای سرکشی و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نشریات و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول