اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی قزوین:

هنر روابط عمومی ایجاد ارتباط متقابل میان مسئولان و مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین گفت: اطلاع‎رسانی انتظارات و نیازهای مخاطبان درون و برون هر سازمان به مدیران ارشد و بیان دیدگاه‎‎ و برنامه‌های مسئولان سازمان به مخاطبان از اهم وظایف روابط عمومی در هر سازمان است.

هنر روابط عمومی ایجاد ارتباط متقابل میان مسئولان و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین، سیروس صابری در جمع رابطان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: اطلاع‌رسانی درست و به موقع روابط عمومی، نشان‌دهنده نظم و برنامه‌ریزی این سازمان است.

وی اضافه کرد: در این حوزه علاوه بر دانش لازم، برخورداری از علاقه و عشق به کار، عامل مهمی در موفقیت کاری دست‎اندرکاران حوزه روابط عمومی است.

رئیس شورای اطلاع‎رسانی استان قزوین با اشاره به اینکه روابط عمومی یاری‎گر مدیر سازمان در کسب موفقیت سازمانی است، گفت: روابط عمومی می‌تواند با تشخیص به موقع مشکل‎ها، اطلاعات واقعی را به مخاطبان ارائه کند تا اطلاعات نادرست منابع دیگر، سازمان را با چالش مواجه نکند.

صابری با بیان اینکه در مقوله اطلاع‎رسانی فعالیت‎ها، متأسفانه وضعیت روابط عمومی‌ها ایده‎آل نیست و هنوز جای کار دارد، ادامه داد: نمونه این امر اقدامات وسیعی است که در همه دستگاه‎ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شده ولی شهروندان از تمام آنها آگاه نیستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، با گرامیداشت هفته خدمت و اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت فعلی را دولت کار و اقدام نامیدند، گفت: بسیاری از فعالیت‎های دولت نهم و دهم در جریان سفرهای استانی که مقام معظم رهبری آن را تحقق آرزوی دیرینه نامیدند، انجام گرفته است چرا که با دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم، اولویت‎های اصلی خدمت به مردم مشخص و سریعاً انجام شده است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول