اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌و‌بلوچستان:

توسعه روابط عمومی، شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی را امکان‌پذیر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: توسعه روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های ارتباط جمعی موجب شناخت راه‌های درست و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی می‌شود.

توسعه روابط عمومی، شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی را امکان‌پذیر می‌کند

رجبعلی شیخ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عصر جدید، عصر ارتباطات است و در این عصر سازمان‌ها امکان فعالیت می‌یابند تا ارتباط مناسب با محیط پیرامون خود داشته و تعامل مثبت و سازنده‌ای را برقرار کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به عنوان نهادهای عمومی، اجتماعی، خدماتی و عمرانی زمانی می‌توانند رضایت نسبی شهروندان را جلب کنند، که از نیازهای آنها آگاه و خدمات خود را در راستای برطرف‌کردن این نیازها معطوف کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: سیستان‌وبلوچستان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه است و توسعه این استان جز با سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت بسترها و زیر ساخت‌ها را فراهم کرده و محیط آماده سرمایه‌گذاری است، افزود: جذب سرمایه‌گذار نیز زمانی محقق می‌شود که سرمایه‌گذاران از ظرفیت‌های استان شناخت مناسب داشته باشند و این وظیفه بزرگ بر عهده رسانه‌های جمعی، دستگاه‌های ارتباطی و روابط عمومی‌ها است.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز در تعامل با جامعه و فراهم‌کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و سودآور بودن آنها نقش مهم و بسزایی دارند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول