اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی نفت گچساران برتر شد

خبرگزاری فارس: در همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و از رئیس این اداره تجلیل شد.

روابط عمومی نفت گچساران برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران همایش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی امروز با حضور میرزا‌بابا مطهری‌نژاد عضو هیئت مؤسس انجمن روابط عمومی ایران، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان و روابط‌ عمومی‌های ادارات و نهادها، دانشجویان، خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در گچساران برگزار شد.

در این جلسه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به خاطر داشتن عملکرد مطلوب در حوزه وظایف روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان معرفی و تجلیل شد.

* انجام روزانه 20 هزار مکاتبه در شرکت نفت گچساران

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این جلسه اظهار کرد: این شرکت با گستره 400 کیلومتر در 140 کیلومتر در چهار استان کشور فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه نفت و گاز دارد.

ابوالحسن غلامی ابراز داشت: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با دارا بودن این گستره وسیع یکی از بزرگ‌ترین روابط‌ عمومی‌های کشور است.

وی تصریح کرد: در روابط عمومی نفت و گاز گچساران روزانه افزون بر 20 هزار مکاتبه اداری درون‌سازمانی و برون‌سازمانی صورت می‌گیرد.

غلامی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزون بر 50 اداره در ناحیه مرکزی و ده‌ها اداره در مناطق نفت‌خیز جنوب دارد که رسیدگی به امور این ادارات با برنامه‌ریزی منظم و خاصی در روابط عمومی این شرکت صورت می‌گیرد.

وی معرفی گچساران به عنوان بام نفتی و قلب نفتی ایران توسط روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را گامی مهم در راستای شناساندن قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و پتانسیل‌های نفتی گچساران به دیگر استان‌های کشور و جهان دانست.

* امام راحل بهترین الگو برای روابط عمومی‌ها هستند

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی‌ها یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید بتوانند با ایجاد تفاهم و دوستی برای شناسایی سازمان خود به دیگر سازمان‌ها و به مردم گام‌های مؤثر و مفیدی بردارند.

غلامی رسالت روابط عمومی‌ها را آفرینش و انتقال پیام‌های ارزشمند برای مردم دانست و امام راحل را بهترین الگو برای روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل با داشتن روحیه‌ای والا و با برقراری ارتباط مؤثر در تاریخ بشریت ماندگار شدند.

غلامی معتقد است اگر ایران اسلامی در عرصه روابط عمومی پررنگ‌تر شود و در راستای شناسایی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به جهانیان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد، ایران اسلامی پرطرفدارترین ایده‌ها و نظام‌ها در دنیا خواهد بود.

این مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با ارائه پیشنهادی برای شعار سال روابط ‌عمومی‌ها عنوان داشت: تلاش در راستای تفاهم، برادری و دوستی به عنوان شعار مهم برای روابط عمومی‌ها باشد تا در راستای آن، اطلاع‌رسانی مطلوب برای توسعه و عمران شهر و ایجاد اشتغال برای جوانان صورت گیرد.

* نیاز گچساران در ایجاد کارگاه‌ها و کارخانجات کوچک و بزرگ

غلامی با اشاره به نامگذاری سال 91 با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با اشاره به توانمندی‌های گچساران در زمینه نفت و گاز خاطر نشان کرد: در صورت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای گچساران با ایجاد کارگاه‌ها و کارخانجات کوچک و رفع نیازهای گچساران توسط تولیدات داخلی این شهرستان و به دست جوانان به طور حتم مشکل بیکاری در این شهرستان تا چند سال آینده ریشه‌کن می‌شود.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در سال 90 افزون بر 200 میلیارد ریال خرید در بخش‌های مختلف پوشاک، مواد غذایی و مواد و لوازم کارگاهی داشته است که در صورت وجود کارخانجات تولیدی در گچساران، این شرکت خریدهای خود را از مراکز تولید داخلی همین شهرستان انجام می‌دهد.

غلامی از مسئولان و مردم خواست تا با بهره‌گیری از فرصت‌ها زمینه توسعه و آبادانی را فراهم کرده و با همدلی و تفاهم در راستای حل مشکلات گچساران بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول