اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمانشاه:

روابط عمومی نگاه مردم به یک سازمان را تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمانشاه گفت: نوع نگاه مردم، سازمان و دولت به یک سازمان با اطلاع‌رسانی روابط عمومی قطعا تغییر خواهد کرد.

روابط عمومی نگاه مردم به یک سازمان را تغییر می‌دهد

حجت‌الاسلام محمدآفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: روابط عمومی برای انعکاس خبر یک سازمان باید اطلاع‌رسانی به موقع در چارچوب اهداف سازمان داشته باشد.

آفتابی با اشاره به اینکه منابع و محتوای هر سازمان با سازمان دیگر متفاوت است ادامه داد: آگاهی به سازمان از ارکان مهمی است که یک روابط عمومی همواره به آن باید توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی مانند پل ارتباطی بین مردم و سازمان است چراکه مردم همواره می‌خواهند بدانند عملکرد یک سازمان چگونه است.

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمانشاه با مقایسه روابط عمومی ایران با دیگر کشورها ادامه داد: روابط عمومی در کشور با ضعف‌هایی روبرو است که همواره باید برای رفع این نواقص تلاش کرد.

آفتابی با اشاره به اطلاع‌رسانی روابط عمومی کشور چین در بحث اقتصاد اظهار کرد: کالاهای کشور چین بی‌کیفیت هستند اما فروش بالایی دارند یعنی به گونه‌ای بازار جهان است، این اطلاع‌رسانی قوی روابط عمومی  کشور چین را در بحث اقتصاد نشان می‌دهد.

وی دقت، حوصله، صداقت، پشتکار، علاقمندی، انتقادپذیری، تامل با خبرنگاران و تخصص را از جمله اصول اخلاقی یک روابط عمومی دانست.

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمانشاه در پایان گفت‌: روابط عمومی باید نسبت به کار تخصص و تعهد اخلاقی داشته باشد تا بتواند اعتماد مردم  را نسبت به سازمان و اداره خود جلب کند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول