اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش روابط عمومی‌های شهرستان اردکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش مسئولان روابط عمومی‌های شهرستان اردکان برگزار شد.

همایش روابط عمومی‌های شهرستان اردکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، فرماندار اردکان ظهر امروز در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و نهادها و چشم بینای ادارات مطرح است، اظهار داشت: واضح است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها و ادارات و مراکز دولتی و خصوصی است و هر چه این واحد از کارآمدی و نشاط بیش‌تری برخوردار باشد خدمت‌رسانی به مردم نیز شدت بیش‌تری می‌یابد.

احمد کمالی عنوان کرد: مدیران روابط عمومی‌ها می‌توانند با تعامل سازنده و کارآمد با رسانه‌های دیداری و شنیداری به مرز شکوفایی برسند چون رسانه‌ها هستند که در بیش‌تر مواقع افکار عمومی را مدیریت کرده و به چالش می‌کشند.

کمالی با اشاره رابطه دوسویه روابط عمومی‌ها با افکار عمومی اظهار داشت: روابط عمومی هم از افکار عمومی نقش می‌پذیرد و هم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: تأثیرگذاری بر افکار عمومی کار ساده‌ای نیست و این هنر روابط عمومی است که با به کارگیری شیوه‌های جذاب و کارآمد و بدون توسل به تبلیغات کاذب بتواند نقش موثر خود را در روشنگری اذهان عمومی ایفا کند.

فرماندار اردکان به نقش و اهمیت روابط عمومی به عنوان شریان ارتباطی ادارات با بدنه اجتماع اشاره کرد و بخشی از وظایف این طیف نظیر مخاطب‌شناسی، نیازسنجی مخاطب و توجه به مناسبت‌ها را برشمرد.

احمد کمالی با معرفی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها گفت: این شورا مجموعه‌ای متشکل از تمامی روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های زیرمجموعه دولت است که طبق اساس‌نامه، هفت نفر اعضای هیئت رئیسه این شورا هستند.

وی با بیان برخی نکات در راستای فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اردکان خواستار برنامه‌ریزی بیش‌تر در مسیر انسجام، ارتباط و تعامل مجموعه روابط عمومی‌ها توسط این شورا شد.

نخستین انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اردکان با حضور مدیران و نمایندگان روابط عمومی ادارات در محل سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد.

در این انتخابات هادی محمودی، محمد مروتی، عباس پورمختاری، رضا پورمصیبی، عباس حیدرپور و علی پناهی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب و جلال هاتفی به عنوان بازرس شورا انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اردکان به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول