اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

روابط‌ عمومی‌ها در ارائه خدمات بهتر به مردم مثمرثمر هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: روابط‌ عمومی‌ها در ارائه خدمات بهتر به مردم مثمرثمر هستند.

روابط‌ عمومی‌ها در ارائه خدمات بهتر به مردم مثمرثمر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز چهارشنبه در جمع مدیران ادارات و روابط عمومی‌های نهاوند از نقش سازنده روابط عمومی‌ها در ایجاد ارتباط سازنده و مناسب بین مدیران و مردم اظهار داشت: هر اداره‌ای که از روابط عمومی فعال‌تری برخوردار باشد مطمئنا موفق‌تر از دیگر ادارات بوده و موجبات ایجاد رضایت‌مندی بیشتر را فراهم می‌کند.

وی مردم را ولی‌نعمت مسئولان خواند و بر نقش م‍ؤثر روابط عمومی‌ها در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم اشاره کرد و گفت: جایگاه بالای روابط عمومی باید بیش از هر چیز و هر کس مورد توجه مدیر آن اداره قرار ‌‌گیرد زیرا روابط عمومی پل ارتباطی مدیر و مردم و ارباب رجوع است.

فرماندار نهاوند ایجاد ارتباط چندسویه بین مدیر، مردم و رسانه‌ها از طریق روابط عمومی فعال را موجب ایجاد انگیزه در بین مدیر برای خدمت بیشتر به مردم و ارائه خدمات دانست و بیان کرد: هر اندازه که بتوان خدمات مطلوب نظام را به مردم بازگو کرد می‌توان در راستای نشاط و امیدآفرینی گام‌های مؤثری برداشت.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی نه تنها یک عنوان و تشکیلات فرعی، تشریفاتی و حتی اجرایی نیست، گفت: روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در سیاستگذاری و هدایت سازمان‌ها در کشور ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

زارعی‌کوشا ضمن تبریک روز روابط عمومی به روابط عمومی ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: ارتباط تنگاتنگ بین مدیر و روابط عمومی آن اداره به مراتب موجب موفقیت دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به مردم خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول