اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اراک:

روابط عمومی‌ها پرچمد‌ار اقدامات دستگاه‌ها هستند

خبرگزاری فارس: شهردار اراک گفت: کارکنان روابط عمومی در هر دستگاهی پرچمد‌ار اقدامات انجام شده در آن دستگاه هستند.

روابط عمومی‌ها پرچمد‌ار اقدامات دستگاه‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی میری ظهر امروز در دیدار با کارکنان روابط عمومی سازمان‌های وابسته به شهرداری اراک به مناسبت روز ارتباطات اظهار داشت: روابط عمومی‌‌ها پل ارتباطی مردم و دستگاه‌ها هستند که باید برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید تعامل خوبی با مدیران داشته باشند تصریح کرد: مهم‌ترین لازمه کاری در روابط عمومی داشتن صداقت و امانت است که کارکنان روابط عمومی باید به این دو اصل مهم توجه داشته باشند.

شهردار اراک با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی گفت: ارتباط درست و صحیح با مدیران و آشنایی روابط عمومی‌ها و آگاهی آنان از چگونگی امور و نقش و جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که روابط عمومی‌ها سایه‌های جدایی‌ناپذیر مدیران هستند.

میری افزود: روابط عمومی شهرداری اراک در سال گذشته به عنوان یکی از روابط‌ عمومی‌های برتر کشور شناخته شد که باید تلاش شود در سال جاری نیز شاهد موفقیت بیشتر این واحد پویا باشیم.

وی ادامه داد: شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که از وظایف متعددی برخوردار است، کارکنان روابط عمومی باید با وظایف متعدد شهرداری آشنا شوند.

شهردار اراک با بیان اینکه روابط عمومی باید یک دایرة‌المعارف از اقدامات شهرداری باشد خاطر‌ نشان ساخت: اگر روابط عمومی‌ها وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، پل ارتباطی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان خواهند بود.

میری بیان داشت: رسانه‌ها نیز با تیز‌بینی و آشنایی به امور در اطلاع‌رسانی دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان به عنوان بازوان پر تلاش روابط عمومی‌ها در بیرون از مجموعه همواره یاری‌گر شهرداری بوده‌اند.

میری با اشاره به کلان شهر شدن اراک بیان داشت: موضوع  کلان شهر شدن اراک هم‌اکنون در دست بررسی و اقدام است که با اجرایی شدن آن وسعت شهر اراک از 5 هزار و 500 هکتار به 7 هزار و 500 هکتار افزایش خواهد یافت.

در پایان این مراسم از کارکنان روابط عمومی‌های مناطق مختلف شهرداری اراک با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول