اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز روابط‌ عمومی انجام شد

روابط‌ عمومی‌های طبس 8000 سی‌سی خون اهدا کردند

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت روز روابط‌ عمومی، جمعی از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان طبس، بیش از 8 هزار سی‌سی از خون خود را اهدا کردند.

روابط‌ عمومی‌های طبس 8000 سی‌سی خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، جمعی از مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای طبس به اتفاق خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان، با مراجعه به پایگاه انتقال خون طبس، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

مسئول پایگاه انتقال خون طبس در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: در مجموع 24 نفر مسئول روابط عمومی و خبرنگار برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون طبس مراجعه کردند که 18 نفر آنها شرایط اهدای خون را داشتند.

آسیه حمزوی ادامه داد: از 18 نفر مسئول روابط عمومی و خبرنگار که موفق به اهدای بخشی از خون خود شدند، در مجموع 8 هزار و 100 سی‌سی خون دریافت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمامی افراد سالم بین 18 تا 65 سال می‌توانند خون اهدا کنند، افزود: پس از مراجعه فرد متقاضی اهدای خون به پایگاه انتقال خون، معاینه کامل وی به وسیله پزشک مستقر انجام شده و خون‌گیری تنها در صورت تأیید پزشک صورت می‌گیرد.

مسئول پایگاه انتقال خون طبس خاطرنشان کرد: انجام عمل خون‌گیری در محیطی کاملاً بسته و استریل انجام شده و خون اهدا شده نیز حداقل به مصرف سه نفر می‌رسد که ممکن است استفاده کننده حتی خود اهدا کننده یا بستگان وی باشند.

حمزوی در پایان یادآور شد: پایگاه انتقال خون طبس واقع در میدان امام رضا(ع) این شهر، صبح‌ها از ساعت 8 تا 13 و بعدازظهرهای چهارشنبه از ساعت 19:30 تا 21:30 آماده پذیرش خون و خون‌گیری از متقاضیان است.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول