اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

اطلاع‌رسانی سریع عامل موفقیت روابط‌عمومی است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه صنعتی کرمانشاه سرعت اطلاع‌رسانی را مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل موفقیت و دغدغه روابط‌عمومی الکترونیک دانست.

اطلاع‌رسانی سریع عامل موفقیت روابط‌عمومی است

حسین پار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در عصر ارتباطات و اطلاعات، شبکه‌های اطلاع‌رسانی تاثیرات پیاپی بر افکار عمومی می‌گذارند لذا اهمیت دسترسی به اطلاعات جدید هر روز بیشتر می‌شود.

پار تصریح کرد: برای پایداری، رشد و توسعه یک سازمان همچنین کاهش شکاف میان دولت و مردم اطلاع‌رسانی مهم‌ترین ابزار استراتژیک آن سازمان محسوب می‌شود.

وی افزود: در دنیای رقابتی و پر تحول امروز‌، که همه مسائل تحت تاثیر زمان به سرعت رنگ کهنگی به خود می‌گیرند، جوامع و سازمان‌هایی قادر به رقابت و بقا هستند که ‌‌به انتشار همگانی اخبار به صورت صحیح و درست اقدام کنند و با شبکه‌های همگن نظیر خبرگزاری‌ها‌، روزنامه‌ها و سایر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی روابط فعالی داشته باشند.

روابط عمومی باید اطلاعاتش را به روز کند

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این امر روابط‌عمومی‌‌ها باید به سمت به روز شدن، اطلاع‌مداری و دانایی‌محوری پیش بروند، لذا فناوری اطلاعات ابزار توانمندسازی مدیران و کارکنان است.

وی با اشاره‌ به‌ روابط‌عمومی‌های الکترونیک یادآور شد: روابط عمومی الکترونیک می‌تواند به عنوان واحدهای ارتباطی اطلاعاتی سازمان نقش مهمی در بهینه‌سازی فرآیند معماری اطلاعات در سازمان‌ها داشته باشد چراکه در دنیای امروز سرعت اطلاع‌رسانی‌، مهم‌ترین موضوع موفقیت در روابط الکترونیک است.

پار با بیان اینکه روابط‌عمومی در دهکده جهانی کنونی تنها با روزنامه‌ها، ارباب‌رجوع و کارکنان سازمان مواجه نیست، اظهار کرد: در دهکده جهانی کنونی، روابط‌عمومی ممکن است با افرادی از سراسر دنیا سر و کار داشته باشد که از آن سازمان درخواست خدمات یا اطلاعات کنند.

وی از مزیت‌های روابط‌عمومی الکترونیک به کاهش هزینه‌ها و کاهش مراجعات حضوری اشاره کرد و گفت: افزایش دایره مخاطبان همچنین دوسویه بودن ارتباطات و فراگیری و فرامرزی بودن سازمان نیز نتیجه الکترونیکی شدن روابط‌عمومی است.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: در جامعه ما برای گذر از روابط‌عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیکی مشکلاتی دارد.

وی عدم تخصص در فنون رایانه، نداشتن آشنایی با دنیای مجازی و اینترنت را از مشکلاتی برشمرد که روابط‌عمومی سنتی با آن مواجه است و در برابر جریان جدید از خود مقاومت نشان می‌دهد.

پار در پایان افزود: روابط‌عمومی نسل جدید باید از طریق ابزارهای نوین ارتباطی نظیر اینترنت و...اطلاعاتش را به روز کند تا بتواند در اغنای مخاطب موفق عمل کند.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول