اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بصیرت مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: استکبار جهانی توطئه‌های بسیاری طراحی می‌کند که با بصیرت و آگاهی مردم نقشه‌های شوم آنان یکی پس از دیگری خنثی شد.

بصیرت مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی عصر امروز در همایش خانواده‌های کارکنان تیپ 44 سپاه این استان، اظهار داشت: بسیاری از موفقیت‌‎های حاصله، مدیون از خود گذشتگی خانواده‌ها است.

وی به حماسه‌آفرینی رزمندگان تیپ 44 سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اشاره کرد و افزود: یگان رزم سپاه استان در سال‌های دفاع مقدس همیشه با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کرده است و تمامی مأموریت‌های محوله را با موفقیت کامل انجام داده است.

محمدسلیمانی به توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اشاره و ادامه داد: استکبار جهانی توطئه‌های بسیاری طراحی می‌کند که با بصیرت و آگاهی مردم نقشه‌های شوم آنان یکی پس از دیگری خنثی شد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به حجاب و عفاف بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار حتی در مقابل فرد نابینا هم حجاب خود را حفظ می‌کردند.

وی با تاکید بر حفظ پوشش و حجاب در جامعه، گفت: امنیت روانی اجتماع و تامین سلامت اخلاقی جامعه با رعایت پوشش اسلامی میسر می‌شود و حجاب منحصر به جامعه اسلامی نمی‌شود بلکه بسیاری از جوامع و ادیان به این مهم پرداخته‌اند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه تاریخ پر از داستان‌ها و حکایات بسیاری درباره زنان نمونه و قهرمان پرور است، گفت: زن، انسان ساز، قهرمان پرور و تاریخ ساز است و مادران نمونه هستند که می‌توانند قهرمانان و مردان بزرگ را پرورش دهند و به اوج برسانند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند یک سوره برای زنان و درباره آنها نازل کرد تا رعایت حقوق زنان و مسایل دیگر را برای همگان تشریح کند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در اسلام، زن جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: زن نیز همچون مرد می‌تواند به کارهایی از جمله دفاع از حق، پشتیبانی از رزمندگان، هجرت و ... دست بزند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) افزود: خدمت مادر به جامعه از خدمت معلم بالاتر است و این امری است که انبیاء الهی می‌خواستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول