اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بویین‌زهرا:

بصیرت انقلابی ملت سبب هراس دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: بصیرت انقلابی ملت غیور ایران اسلامی همواره سبب هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

بصیرت انقلابی ملت سبب هراس دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، یوسف ابوی ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول بسیج کارمندان فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه امروز در کشور نیازمند یک گام بزرگ برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده هست، اظهار کرد: حضور اقشار بسیجیان و نیروهای مردمی در صحنه‌های حمایت از آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی موجب اقتدار و عزت جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه در جامعه امروزی ما ضرورت پرداختن به امور فرهنگی و اعتقادی بسیار محسوس است، اضافه کرد: لازم است که برای نیل به اهداف مطرح شده با اتحاد و همدلی مشترک زمینه پیروزی نهایی را برای نظام اسلامی فراهم کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بویین‌زهرا با اشاره به اصل تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال 91 و لزوم همبستگی و مشارکت عمومی جوانان تصریح کرد: در سال‌های اخیر دشمنان با حرکات و برنامه‌های خود نشان داده‌اند که به شدت از اقتدار و عظمت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هراس و وحشت دارند، بنابراین باید روز به روز برای ایجاد وحدت و اقتدار در کشور تلاش کنیم.

ابوی با اعلام اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار مطلوب و چشم گیری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح کشور برداشته شده است، عنوان کرد: توکل بر خداوند متعال و تلاش و همت هر‌چه بیشتر در جامعه سبب ایجاد تحول، جهش عظیم در کشور می‌شود.

وی مشارکت کنونی جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف سازندگی و عمران را بسیار مغتنم و مفید برشمرد و تصریح کرد: همه این‌ها نشان‌دهنده میزان علاقه و دلبستگی عموم امت حزب‌الله به نظام مقتدر و پاک جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه بویین‌زهرا تلاش دشمنان برای ایجاد نا‌امیدی و یأس در میان ملت را شکست‌خورده دانست و عنوان کرد: بصیرت انقلابی و پایداری عموم ملت بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی همواره سبب هراس و نابودی دشمنان شده است .

ابوی با بیان روایات و احادیثی از پیشوایان دینی پیرامون نقش ویژه جوانان و نوجوانان در فرهنگ، کار و تلاش در جامعه بیان کرد: هر چه قدر که جوانان با تکاپو و نشاط به فکر آباد کردن کشور باشند، به همان میزان نیز جامعه در مسیر رشد و توسعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش ویژه و تأثیر‌گذار فرهنگ در میان عموم مردم و به خصوص جوانان خاطر‌نشان کرد: همه باید برای برپایی یک جامعه دینی و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی حد‌اکثر تلاش و سعی را به انجام برسانند.

جانشین فرمانده سپاه بویین‌زهرا در خاتمه با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و اعتقادی انجام شده در سال‌های اخیر و لزوم استمرار این برنامه‌ها در راستای تحقق جامعه دینی تصریح کرد: باید در تمام برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی که در کشور صورت می‌پذیرد، باید اصل گرایش جوانان و نوجوانان به آن برنامه در نظر گرفته شود.

همچنین مسئول روابط عمومی فرمانداری بویین‌زهرا در ادامه با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف برای توسعه و اقتدار کشور بیان کرد: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که با تلاش و توکل بر خداوند متعال زمینه ایجاد جامعه‌ای عدالت‌محور و منتظر را آماده کنند.

حسین حسین‌خانی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف کشور نیازمند یک جهاد بزرگ و تلاش علمی هستیم، افزود: حضور قشر‌های مختلف مردم سبب تزلزل و نابودی استکبار می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی که در سطح کشور مطرح است، تصریح کرد: الگوگیری جوانان از فرهنگ غربی و کم‌رنگ شدن آموزه‌های دینی در سطح جامعه یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات کنونی جامعه ما است که باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و تشویق جوانان به حضور در محافل فرهنگی و اعتقادی، مانع تهاجم ضد فرهنگی و ضد ارزشی بیگانگان و استکبار شویم.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بویین‌زهرا در خاتمه اظهار کرد: با همت و هوشیاری یکایک مسئولان و مردم زمینه اقتدار و عزت حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

گفتنی است در پایان این مراسم با حکمی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین‌زهرا حسین حسین‌خانی به عنوان مسئول بسیج کارمندان فرمانداری بویین‌زهرا معرفی و در این جایگاه منصوب شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول