اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری:

نابینایان دنیا را با چشم بصیرت می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: نابینایان دنیا را از نگاه دیگری و با چشم بصیرت می‌بینند.

نابینایان دنیا را با چشم بصیرت می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور ظهر امروز در همایش سراسری نایب‌رئیسان هیئت‌های نابینایان کشور در شهرکرد، با اشاره به سختی کار این هیئت ورزشی اظهار داشت: مسئولیت هیئت نابینایان وظیفه سنگینی را بر عهده دارند که این مسئولیت سختی‌های خاصی را در پی دارد.

وی افزود: مسئولان هیئت نابینایان در سراسر کشور با جان و دل به امور ورزشکاران این هیئت رسیدگی می‌کنند که این امر شایسته تقدیر است.

شمسی‌پور با اشاره به ناتوانی نابینایان برای دیدن شرایط پیرامون خود خاطرنشان کرد: نابینایان دنیا را از نگاه دیگری و با چشم بصیرت می‌بینند.

وی ادامه داد: درست است که نابینایان از نظر بینایی ناتوان‌اند و توانایی دیدن را ندارند اما مهارت‌ها و توانایی‌های این قشر جامعه در برخی از زمینه‌های مختلف ورزشی از افراد بینا و سالم نیز بیشتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کسب مدال‌های رنگارنگ در صحنه‌های ملی و بین‌المللی نشان از توانایی‌های نابینایان در زمینه‌های مختلف  ورزشی دارد.

 وی با بیان اینکه نابینا بودن دلیل مناسبی برای گوشه‌گیر شدن این قشر از جامعه نیست، بیان داشت: امروزه نه تنها ما شاهد گوشه‌گیری نابینایان نیستیم بلکه شاهد سعی و تلاش آن‌ها در عرصه‌های مختلف زندگی خصوصا در رشته‌های ورزشی هستیم که کسب مدال‌های رنگارنگ در میدان‌های ملی و بین‌المللی مهر تاییدی بر تلاش‌های آنان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: از جمله این اهداف آگاه‌ کردن مردم از این امر که نابینایی دلیل بر محرومیت نیست.

وی ادامه داد: نابینایان در عرصه‌های مختلف توانایی‌های خودشان را به ما ثابت کرده‌اند که این امر نیازمند تلاش بیشتر مسئولان را در فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای این قشر از جامعه است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول