اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع جامعة المصطفی واحد گرگان:

عدم بصیرت و تفرقه از موانع بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع جامعة المصطفی واحد گرگان گفت: استکبار، استبداد، عدم بصیرت، تفرقه و ... از موانع بیداری اسلامی است.

عدم بصیرت و تفرقه از موانع بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام کریم رفیعی بعد از ظهر امروز در جمع دست‎اندرکاران همایش سراسری بیداری اسلامی در گرگان در خصوص اهداف برگزاری این همایش گفت: ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب و اساتید، مهارت‎افزایی طلاب در تحقیقات، ارتباط و تعامل بیشتر با نهادهای همسو از جمله هدف‎های پیشرو است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر سیاست‎های کلان و عمومی، ارائه نقشه درست در مسیر جریان‎های اسلامی و جلوگیری از انحرافات، ایجاد روحیه تحول و گسترش حرکت‎های اسلامی در بین همه مسلمانان و شناخت نهضت‎ها و جریان‎های اسلامی از دیگر اهداف همایش است.

رئیس مجتمع جامعة المصطفی واحد گرگان استکبار، استبداد، عدم بصیرت، تفرقه و ... را از موانع بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: در برابر این موانع، شخصیت‎ها و علمای اسلامی، نهضت‎های اسلامی مانند اخوان‎المسلمین، حزب‎الله، حماس و...، انقلاب اسلامی ایران و رسانه‎ها می‎توانند به عنوان عوامل این بیداری باشند.

رفیعی ادامه داد: اتحاد اسلامی، بازیابی هویت اسلامی، تغییر ساختار جغرافیایی سیاسی و فرهنگی جهان و زمینه‎سازی حکومت جهانی اسلامی از جمله پیامدهای این همایش است.

در پایان این همایش قربان‌علی هادی به عنوان نفر برتر و سید آصف کاظمی و رضا خدابخش‎یوسفی هر دو در مقام سوم ارشد و دکتری برگزیده شدند.

همچنین سلیمان محتاج‎اف به عنوان نفر دوم و محمد زکی‎ احمدی و محمدصابر صابری به عنوان نفرات سوم کاردانی، کارشناسی انتخاب شدند.

همایش سراسری بیداری اسلامی با محوریت مبانی بیداری اسلامی در قرآن و سنت، روحیه حقیقت‎جویی، ظلم‎ستیزی، عدالت‌طلبی و ... در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول