اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

خانواده‌های شهدا پرچمداران بصیرت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی در کشور هستند.

خانواده‌های شهدا پرچمداران بصیرت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا عصر امروز با حضور جمع کثیری از مادران و همسران شهدا در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این مراسم با اشاره به مقام و منزلت شهدا در نزد خداوند متعال اظهار کرد: شهدا پس از مرگشان به چنان جایگاهی دست پیدا می‌کنند که همه انسان‌ها حسرت دست یافتن به آن را می‌خورند.

وی افزود: شهادت اجر و مزد کسانی است که با خلوص و پاکی جانشان را در راه رضایت از حضرت حق قربانی می‌کنند و موجب عزت و اقتدار اسلام می‌شوند.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به سختی‌های رزمندگان در طول دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: رزمندگان اسلام با صبر و استقامت خود در برابر طوفان تهاجم و گستاخی‌های رژیم بعث عراق موجب شدند که ما امروز به راحتی در کشور از نعمت آزادی و امنیت برخوردار باشیم.

طاهرخانی با اشاره به لزوم قدر‌شناسی و سپاس‌گزاری مستمر از والدین و همسران شهدا و نیز توجه ویژه به آنان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی در کشور هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چنین فرزندانی افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه برپایی چنین مراسماتی موجب تقدیر و قدر‌شناسی از خانواده‌های معظم شهدا می‌شود، ادامه داد: یکایک مردم و مسئولان در هر شرایطی وظیفه دارند که با خدمتگزاری بی‌منت به خانواده‌های معظم شهدا زمینه قدردانی از آنان را فراهم کنند.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با اعتماد راسخ و عزم ملی تمام ایرانیان به کشوری عزت‌مند و مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: تمام افتخارات و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون شجاعت‌های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

طاهرخانی با اشاره به توطئه‌های سران استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته تصریح کرد: جمهوری اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری "با قدرت در مسیر وحدت و افتخار حرکت می‌کند و هیچ کشور و حکومتی نیز نمی‌تواند جلوی این حرکت و عزت‌آفرینی ملت رشید و شهید پرور ایران اسلامی ایستادگی کند".

وی اضافه کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان هر‌چه قدر که با تبلیغ بر ضد نظام اسلامی درصدد براندازی و شکست جمهوری اسلامی باشند، قطعا با اراده و اقتدار ملت با بصیرت و مقتدر ایران شکست خورده و از صحنه خارج می‌شوند.

فرماندار بویین‌زهرا در خاتمه با قدر‌دانی از تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بویین‌زهرا در اشاعه فرهنگ ایثار‌گری و مقاومت در بین اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که با حفظ روحیه و ارزش‌های دینی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و همواره ادامه دهنده راه شهدا و تمام ایثارگران انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول