اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان عنوان کرد

بصیرت‌افزایی مهم‌ترین هدف آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توجه به بصیرت‌افزایی در میان جامعه فرهنگی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است.

بصیرت‌افزایی مهم‌ترین هدف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه‌ای استان کرمان با گرامیداشت یاد شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری به لحاظ علمی و اجتماعی از چنان جایگاه بالایی برخوردار بود که مدال افتخار را از امام خمینی (ره) دریافت کرد.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) شهید مطهری را پاره تن خود معرفی کردند، لذا بر ما واجب است که در راستای نشر افکار و گسترش اندیشه‌های این علامه شهید گام برداریم.

شیخ‌بهایی با اشاره به تفکیک معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی تصریح کرد: با وجود معاونت فرهنگی و پرورشی این توقع از فرهنیگان وجود دارد که در راستای اندیشه‌های شهید مطهری و حوزه فرهنگ و پرورش به رسالت خود عمل کنند.

وی ابراز داشت: توجه به بصیرت‌افزایی در میان جامعه فرهنگی و تجهیز بیشتر برای مقابله با جنگ نرم، توجه و توسعه فرهنگ قرآنی، افزایش پوشش تحصیلی از مهم‌ترین اهداف اداره کل آموزش و پرورش در سال آینده است.

شیخ‌بهایی خاطر نشان کرد: نخبه‌پروری و توجه به دانش‌آموزان برای حضور در المپیادها و مسابقات کشوری و جهانی، توجه ویژه به مدارس خاص، توسعه مدرسه‌های شاهد به عنوان الگوی جامعه و ایجاد رضایتمندی بیشتر در میان فرهنگیان از دیگر برنامه‌های ما است.

به گزارش فارس در این آیین از استاندار کرمان به منظور حمایت‌های همه جانبه از آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

12 معلم نمونه کشوری و 107 معلم نمونه استانی نیز در این آیین مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنابراین گزارش به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم جمع کثیری از کارکنان اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول