اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال‌های گذشته

برنامه‌های مذهبی در بخش‌های بویین‌زهرا افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: مسئولان هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی در بخش‌های مرکزی، رامند و شال در سال گذشته برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دینی فراوانی را به انجام رسانده‌اند.

برنامه‌های مذهبی در بخش‌های بویین‌زهرا افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز در همایش بررسی حلقه‌های معرفتی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: سفارش دین مبین اسلام به همه انسان‌ها به و‌یژه شیعیان این است که در همه حال اطاعت از خداوند متعال و دوری از انجام گناهان را ترک نکنند.

وی افزود: تقوا آن چیزی است که موجب می‌شود انسان به رستگاری و سعادت حقیقی دست یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این شهرستان برای اجرای طرح‌های فرهنگی بیان کرد: باید از تمام افراد و سلیقه‌های گوناگون برای برگزاری هر‌چه باشکوه‌تر مراسمات مختلف فرهنگی استفاده کرد.

عباسی ادامه داد: نباید با طرح مسائل حاشیه‌ای و استفاده از عناصر کم‌ظرفیت موجب کمرنگ شدن امور فرهنگی و هنری در برنامه‌های گوناگون شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده انجام گرفته برای برپایی مراسم دینی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا ادامه داد: مسئولان هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی در بخش‌های مرکزی، رامند و شال برنامه‌های بسیار متنوعی را در سال گذشته در زمینه جذب جوانان به سوی حلقه‌های معرفتی و برنامه‌های فرهنگی به اجرا در‌آورده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: در سال جاری تلاش‌ها و اقدامات بسیار فراوانی در زمینه آشناسازی جوانان با فرهنگ دینی و برنامه‌های تبلیغی دنبال می‌شود.

عباسی حضور جوانان و نوجوانان در مراسم‌های اجرا شده توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا بسیار فراوان توصیف و بیان کرد: برگزاری همایش‌های دینی و جلسات تفسیر سوره حجرات تا‌کنون در چندین مسجد و مدرسه این شهرستان برپا شده است.

وی با قدردانی از زحمات فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا در راستای سازماندهی و جذب جوانان و دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: تعامل همه مسئولان و متولیان دستگاه‌های مختلف تأثیر بسیار زیادی در احیای علوم دینی در این شهرستان دارد.

رئیس اداره تبلیغات‌ اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: در سال جاری مشارکت بیشتر مسئولان برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف در زمینه تقویت پایه‌های ارزشی و اعتقادی در میان دانش‌آموزان را بسیار مؤثر و نتیجه‌بخش دانست.

عباسی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار جهانی به صورت مداوم با پخش برنامه‌های زننده و مخرب اعتقادات و ارزش‌های جوانان و نوجوانان کشور را مورد هدف قرار می‌دهند، بیان کرد: امروز همه دست‌اندرکاران و مسئولان کشور در هر پست و جایگاه وظیفه دارند که در راستای تعمیق جوانان با فرهنگ ناب اسلامی و سیره ائمه اطهار تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول