اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌‌وبلوچستان:

ارگان‌های فرهنگی و مذهبی از فعالیت ویترینی خودداری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: مدیران ارگان‌های فرهنگی و مذهبی از فعالیت ویترینی خودداری کنند چرا که این حرکت‌ها صرفاً یک بیلان‌سازی‌ است.

ارگان‌های فرهنگی و مذهبی از فعالیت ویترینی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان،حجت‌الاسلام صفر قربانپور در گردهمایی روسای ادارات و نمایندگی‌های فرهنگی و تبلیغی سیستان‌‌وبلوچستان اظهار داشت: مسئولان فرهنگی و مذهبی باید در شرایط فعلی جامعه مخاطبان خود را به سمت نخبه‌گرایی سوق دهند چرا که در هر جامعه‌ای افرادی هستند که به علل و انگیزه‌ای متفاوت از موقعیت برجسته‌ای برخوردارند و می‌توانند در دیگران براحتی اثر بیشتری داشته باشند.

وی افزود: اینترنت شبکه شبکه‌ها است، شبکه گسترده جهانی که شبکه‌های مختلف رایانه‌ای در اندازه‌های متعدد و حتی رایانه‌های شخصی را با استفاده از سخت افزارها و نرم‌افزارهای گوناگون و با قراردادهای ارتباطی به یکدیگر متصل می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین کار فرهنگی و مذهبی در شرایط کنونی دهکده جهانی باید اولویت اول سازمان تبلیغات اسلامی در کشور باشد همچنان که در این زمینه موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در حال انجام وظیفه است.

قربانپور گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان در راستای رسالت دینی و فرهنگی خود با ایجاد و هدایت 11 اداره در شهرستان‌های زابل، زهک، خاش، سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، دلگان، هیرمند، کنارک، چابهار، راسک و شش نمایندگی فرهنگی تبلیغی در شهرهای میرجاوه، محمد‌آباد، سیب و سوران، بمپور، بزمان و نگور، در سطح استان تلاش می‌کند گام‌های موثری را در راستای ترویج و گسترش فرهنگی دینی بردارد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول