اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی:

وبلاگ‌نویسان دینی در آگاهسازی مردم نسبت به ارزش‌های مذهبی نقش دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی گفت: وبلاگ‌نویسان دینی نقش موثری در آگاه‌سازی مردم نسبت به ارزش‌های مذهبی ایفا می‌کنند.

وبلاگ‌نویسان دینی در آگاهسازی مردم نسبت به ارزش‌های مذهبی نقش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، معصومه سادات جلیلی حسینی اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی وبلاگ‌نویسان زیادی به عرصه وبلاگ‌نویسی دینی ورود پیدا کرده و تأثیرگذاری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: وبلاگ‌نویسان دینی باید با هنر آمیخته به جذابیت خود و تعمیق باورهای دینی به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند.

*برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی بیش از هر زمان دیگری ضروری است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی در زمینه لزوم برگزاری جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی اظهار داشت: با توجه به حمله همه جانبه دشمن در عرصه فرهنگی و تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در زمینه لزوم مهندسی فرهنگی برگزاری جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

جلیلی حسینی با اشاره به ضرورت بیشتر شدن نظارت مسئولان بر فضای مجازی، تصریح کرد: البته نباید نظارت بر فضای مجازی به فیلتر شدن سایت‌های مبتذل و غیراخلاقی محدود شود بلکه باید نظارت دقیق‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی استفاده درست و صحیح از اینترنت و فضای مجازی و برنامه‌های بصیرت‌افزایی گام‌های دیگری است که در این زمینه باید برداشته شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر استفاده از امکانات روز در راستای ترویج باورهای دینی، گفت: شهید مطهری با توجه به نیازهای روز در زمینه حجاب و حقوق زن کتاب نوشت چرا که دشمن از همین شیوه وارد شده بود و در شرایط فعلی که دشمن از طریق فضای مجازی تهاجم فرهنگی خود را ادامه می‌دهد مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و در مقابل این هجمه فرهنگی ایستادگی داشته باشند.

جلیلی حسینی تصریح کرد: در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن سلاح باید مشابه اما محتوا متفاوت و برگرفته از فرهنگ غنی اسلام و باورهای ارزشی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: وقتی سخن از تولید ملی می‌شود نباید فقط مسائل اقتصادی و صنعتی را مدنظر داشت، بلکه مهم‌تر از آن تولید محتوای فرهنگی سالم است که باید مورد توجه وبلاگ نویسان دینی باشد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول