اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

ترویج خرافات در هیئت‌های مذهبی بانوان پیگیری شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بیان و ترویج خرافات در هیئت‌های مذهبی بانوان توسط مسئولان هیئت‌ها با جدیت پیگیری شود.

ترویج خرافات در هیئت‌های مذهبی بانوان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان ظهر امروز در جمع مسئولان هیئت‌های مذهبی بانوان استان اظهار داشت: برخی بانوان در مجالس عزا حضور می‌یابند و به بیان خرافات بی‌اساس در جمع هیئت‌های مذهبی می‌پردازند که این امر باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان هیئت‌های مذهبی قرار گیرد و از فعالیت این افراد در هیئت‌ها جلوگیری شود.

وی به نقش بانوان در فعالیت‌های روزمره در جامعه اشاره کرد و افزود: بانوان به تعبیر مقام معظم رهبری نقشی برجسته و مهم در جامعه امروزی بر عهده دارند از این رو باید با شناخت جایگاه خود در جامعه ظاهر شوند.

دهقان در ادامه به وجود برخی ناهماهنگی‌ها در برگزاری فعالیت‌های مذهبی در ارومیه اشاره کرد و گفت: حضور مستمر و موثر هیئت‌های مذهبی در این زمینه موثر است و این برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت جدی دنبال شود.

این مسئول اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی به دلیل جایگاه اجتماعی می‌توانند در ایجاد رغبت برای بانوان در راستای رشد فعالیت‌های اجتماعی به‌ویژه در پاسداشت روزهای مختلف موثر و سازنده باشند.

وی بانوان را کارگردان اصلی تحقق منویات رهبری در حمایت از تولید ملی خواند و گفت: برای تحقق منویات رهبری همه اقشار مردم باید تلاش کنند که در این میان بانوان سهم عمده‌ای بر عهده دارند که نباید از این موضوع غفلت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانوان در هزینه‌کرد خانواده‌ها تاثیر سازنده‌ای دارند از این رو می‌توانند در ترغیب اعضای خانواده برای استفاده از کالای ایرانی اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول