اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خبر داد

فعالیت 84 هیئت مذهبی در شهرستان اردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: بیش از 84 هیئت مذهبی در شهرستان اردستان شناسایی شده‌اند و مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت 84 هیئت مذهبی در شهرستان اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام محمود مرادی یک‌شنبه شب در همایش تجلیل از هیئت‌های مذهبی شهرستان اردستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر به شناسایی بیش از 84 هیئت مذهبی در شهرستان اردستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد در حدود 50 هیئت مذهبی ثبت شده و دارای شناسنامه هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت هیئت مذهبی باید در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب باشد، عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی مناسب برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری در شهرستان صورت بگیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان وظیفه مسئولان هیئت‌های مذهبی را بسیار سنگین اعلام کرد و افزود: افرادی که مسئول هیئت مذهبی هستند نباید با هیچ یک از افراد شرکت‌کننده در عزاداری‌ها برخورد تند و مأیوس‌کننده داشته باشند و جذب هر چه بیش‌تر افراد باید در اولویت کار باشد.

مرادی با بیان اینکه دشمن با ابزار جنگ نرم سعی در انحراف عزاداری‌ها دارد، تصریح کرد: مداحان هیئت‌های مذهبی باید در انتخاب شعرهای مناسب دقت لازم را داشته باشند و از خواندن اشعاری که محتوا ندارد، پرهیز کنند.

وی خواستار توجه بیش‌تر به حضور روحانیون و سخنرانی در مراسم عزاداری شد و اضافه کرد: در برگزاری مراسم عزاداری نباید حضور روحانیون کم‌رنگ باشد و بهتر آن است که اصل مطلب توسط روحانیون بیان شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی باید انجام برنامه‌های فرهنگی را نیز در دستور کار قرار بدهند، متذکر شد: انجام امور فرهنگی تأثیر مثبتی در روحیه جوانان و نوجوانان دارد و آنان را بیش‌تر به امور مذهبی علاقه‌مند می‌سازد.

این مسئول اذعان داشت: تغذیه فکری و تجلیل از نخبگان خواهر شهرستان در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی اردستان قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول