اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی فردوس خبر داد:

صرفه‌جویی 45 میلیون تومانی در اجرای طرح هجرت فردوس

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان فردوس گفت: با اجرای طرح هجرت سه در این شهرستان به میزان 45 میلیون تومان در هزینه‌های اجرای طرح صرفه‌جویی شد.

صرفه‌جویی 45 میلیون تومانی در اجرای طرح هجرت فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، غلامحسین اشرفی‌مقدم چهارشنبه‌شب در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوهای طرح هجرت اظهار داشت: بیش از 105 دانش‌آموز پسر و 130 دانش‌آموز دختر در اردوهای هجرت سال جاری شرکت کردند.
وی افزود: در طرح هجرت سه با صرف هزینه هفت میلیون تومان در عرصه بهسازی مدارس، به ارزش 45 میلیون تومان صرفه‌جویی شد.
اشرفی‌مقدم تصریح کرد: در این طرح تعداد 30 نفر فرهنگی، هشت نفر استادکار، دو هزار و 417 نفر روز دانش‌آموز پسر و دو هزار و 190 نفر روز دانش‌آموز دختر شرکت داشتند.
مسئول بسیج سازندگی فردوس اجرای 12 هزار و 715 مترمربع نقاشی ساختمان، تامین میز و نیمکت به تعداد 80 صندلی، تامین روشنایی 950 مترمربع، زیباسازی و بهسازی 406 مترمربع و حصارکشی و محوطه‌سازی 36 متر مربع را از جمله اقدامات صورت گرفته در اردوهای طرح هجرت سه عنوان کرد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان فردوس نیز گفت: طرح هجرت از سال 79 بصورت خودجوش از سوی دانش‌آموزان بسیجی آغاز و اکنون مدت 10 سال است که به صورت سازماندهی شده در حال اجراست.
حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی غلامی خطاب به دانش‌آموزان افزود: باید از دوران فراغت خود به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و اردوهای هجرت و بسیج سازندگی را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای خود بدانید.
وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم کلمه جهد 41 بار تکرار شده است، تصریح کرد: در این آیات ایمان و هجرت با یکدیگر توام هستند و این به معنای اهمیت جهاد است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس یادآور شد: کسانی که در راه خدا هجرت می‌کنند، بالاترین درجه را دارند و خداوند نیز انسان‌های مجاهد را دوست دارد.
غلامی همچنین با اشاره به 13 آبان روز دانش‌آموز گفت: حرکت نوجوان بسیجی به نام حسین فهمیده متعلق به دانش‌آموزان است و این نوجوان دانش‌آموز کسی بود که امام او را رهبر انقلاب اسلامی معرفی کردند.
وی خدمت به مردم، شکوفایی استعدادها و کسب تجربه را از اثرات و ثمرات اردوهای هجرت عنوان کرد و افزود: شما دانش‌آموزان بسیجی، سفیران تلاش، کار و خدمت و مجاهدت برای مردم هستید و مردم شما را به عنوان الگوی بسیجی و انقلابی می‌شناسند و این یک ارزش است.
در این مراسم با اهدای هدایایی از دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح هجرت سه تجلیل شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول