اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌‌آموزی خوسف خبر داد:

شرکت 1600 دانش‌‌آموز خوسف در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌‌‌آموزی خوسف از شرکت ‌‌هزار و 618 دانش‌‌آموز در طرح هجرت این شهرستان خبر داد.

شرکت 1600 دانش‌‌آموز خوسف در طرح هجرت
به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، محمد خدابخشی ظهر امروز در نشست بررسی عملکرد طرح هجرت خوسف اظهار کرد: در طرح هجرت 3 سال جاری یک‌هزار و 618 دانش‌‌آموز، 34 نفر استاد کار در 48 واحد پایگاه طرح هجرت فعالیت داشتند.
وی رنگ‌آمیزی، نقاشی، زیباسازی، آماده‌سازی، دیوارنویسی و کارگاه خیاطی را از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت در هجرت 3 سال جاری خواند.
فرمانده بسیج دانش‌‌‌آموزی خوسف از رنگ‌‌آمیزی 913 مترمربع، دیوارنویسی 726 مترمربع و محوطه‌سازی 780 مترمربع در سطح شهر و روستاهای شهرستان خوسف خبر داد.
خدابخشی با اشاره به کارگاه خیاطی تهیه لباس برای مدارس و پرده برای خوابگاه‌های دانش‌‌آموزی تاکید کرد: در این کارگاه‌ها ملحفه مورد نیاز نیز تولید شد.
وی به فعالیت‌های فرهنگی هجرت 3 سال 90 اشاره کرد و گفت: دیدار 100 نفر از دانش‌‌آموزان با امام جمعه، شرکت 150 نفر از دانش‌‌آموزان در نماز عبادی سیاسی جمعه، شرکت 140 نفر در هفت اردوی دانش‌‌آموزی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی بوده است.
فرمانده بسیج دانش‌‌‌آموزی خوسف از دیدار 80 دانش‌‌آموز با خانواده شهدا، اعزام دانش‌‌آموزان به استخر به تعداد 120 نفر و برگزاری مراسم ادعیه به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های فرهنگی طرح هجرت 3 سال جاری یاد کرد.
خدابخشی از همکاری خوب آموزش و پرورش، بخشداری خوسف، دهیاران و شوراهای اسلامی در زمینه برپایی پرشور طرح هجرت 3 سال 90 قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه حوزه مقاومت بسیج دانش‌‌آموزی شهید فنودی خوسف هزاران دانش‌آموز منطقه را در بسیج سازماندهی کرده است، افزود: از دانش‌‌آموزان برای شرکت در حلقه‌های طرح صالحین نیز دعوت شده که امید است به مانند طرح هجرت حضور پرشوری را شاهد باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول