اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به محرومان

طرح هجرت 3 در مناطق محروم شاهرود اجرا شد

خبرگزاری فارس: طرح هجرت 3 با هدف کمک به محرومان در مناطق محروم شاهرود اجرا شد.

طرح هجرت 3 در مناطق محروم شاهرود اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در این زمینه گفت: در سال جدید که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است، گروه جهادی "رهپویان ولایت" بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود 360 نفر روز کار انجام داد.

حمید خوش‏قدم با اشاره به اینکه این بسیجیان در منطقه طرود حضور داشتند، ادامه داد: با هماهنگی بسیج دانشجویی، 45 نفر از دانشجویان بسیجی به مدت هشت روز به مناطق محروم طرود شاهرود اعزام شدند.

وی یادآور شد: این افراد در این مدت، برنامه‏های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و کلاس‏های کشاورزی و دامپزشکی را برای اهالی روستا برگزار کردند.

خوش‏قدم با اشاره به برنامه‏های آتی بسیج سازندگی شاهرود گفت: برنامه‏ریزی برای اردوهای هجرت تابستان در قالب اردوهای هجرت و زیباسازی و مرمت مدارس در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود یادآور شد: کلاس‏های آشنایی با مواد مخدر در مدارس نیز در حال برگزاری بوده که با استقبال خوب اولیاء و دانش‏آموزان مدارس رو به ‏رو شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به سال تولید و حمایت از سرمایه ملی، برنامه‏های مختلفی در زمینه اشتغال‏زایی بسیجیان و حمایت از بسیجیان در ایجاد اشتغال در دستور کار است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول