اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملایر:

طرح هجرت اثرات مطلوبی در پیشرفت کار دارد

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملایر گفت: طرح هجرت اثرات بسیار زیادی در پیشرفت و کیفیت کار در کشور دارد.

طرح هجرت اثرات مطلوبی در پیشرفت کار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محسن احمدوند پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح هجرت شهرستان ملایر با اشاره به اینکه طرح هجرت جزو منویات مقام معظم رهبری است و در این راستا سال‌هاست که موفقیت‌های زیادی حاصل شده است، اظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر نیز اجرا شده و تاکنون موفق عمل کرده‌ایم و هر سال نیز کیفیت کار بالاتر می‌رود.
وی از شرکت 54 هزار و 44 نفر روز در طرح هجرت 3 در سال جاری در ملایر خبر داد و افزود: این تعداد شرکت کننده در 34 غرفه شرکت داشته‌اند که در این طرح شش مدرسه طراحی و هفت مدرسه دیوارنویسی شد.
مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ملایر تصریح کرد: همچنین در طرح هجرت 3 تعداد 32 هزار میز و نیمکت تعمیر و 50 هزار مترمربع نقاشی نیز در 21 مدرسه انجام شد.
وی از حضور 15 نفر استادکار در طرح هجرت سه امسال خبر داد و عنوان کرد: این تعداد افراد در راهنمایی و هرچه با کیفیت شدن کار جوانان را راهنمایی و هدایت کردند.
احمدوند اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در طرح هجرت 3 علاوه بر کار در این عرصه از برنامه‌های جانبی دیگر از جمله اردوهای زیارتی، سیاحتی، بازدید از اماکن دیدنی، شرکت در ضیافت شام و افطاری بهره‌مند شدند، این طرح علاوه بر شهر ملایر در بخش‌های سامن و جوکار نیز انجام شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز ادامه داد: 240 دانش‌آموز دختر و 78 دانش‌آموز پسر در شهر ملایر در طرح هجرت 3 شرکت کردند.
علی تکلو افزود: این دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف زیباسازی در مدارس از جمله نقاشی، جوشکاری، تعمیرات و دیوارنویسی اقدامات خوبی داشته و 18 مربی استادکار نیز در این طرح دانش‌آموزان را یاری کردند.
در پایان از 25 نفر از استادکاران و مربیان طرح هجرت 3 با دادن هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول