اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

طرح هجرت موجب رفع محرومیت از شهرها و روستاها می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: برگزاری طرح‌های هجرت موجب رفع محرومیت، انسان‌سازی و انسان‌دوستی در شهرها و روستاها می‌شود.

طرح هجرت موجب رفع محرومیت از شهرها و روستاها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح‌الله سلگی امروز در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی که در محل فرمانداری اردستان تشکیل شد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمشیر برنده نظام در صحنه‌های مختلف است، اظهار داشت: سپاه پاسداران در دوران جنگ مایه ذلت شرق و غرب بود و بعد از جنگ هم در خدمت به محرومان و سازندگی جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک جریان اصیل و انقلابی علاوه بر اینکه به حفظ و پاسداری از جمهوری اسلامی پرداخته در بحث بسیج سازندگی نیز خدمات فراوانی انجام داده است، گفت: اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های ملی و بین‌المللی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء نشان از اهمیت و جایگاه رفیع سپاه در سازندگی جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان اردستان با تأکید بر اینکه وظیفه مسئولان این است که با تمام وجود از طرح هجرت بسیج سازندگی حمایت کنند، تصریح کرد: این طرح علاوه بر رفع محرومیت از شهرها و روستاها موجب انسان‌سازی و انسان‌دوستی در شهرها و روستاها می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول