اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انجام می‌شود

برگزاری 9 کارگاه آموزشی رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: 9 نشست و کارگاه تخصصی رسانه‌های دیجیتال در قالب برنامه‌های جنبی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

برگزاری 9 کارگاه آموزشی رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی، این کارگاه‌های تخصصی هم‌زمان با نخستین روز از برپایی این نمایشگاه با حضور اساتید این رشته صبح و بعد از ظهر برای علاقه‌مندان به اجرا در خواهد آمد.

عنوان نخستین روز کارگاه تخصصی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی را " اینترنت، پدیده‌ای که از نو باید شناخت" بوده که این نشست توسط سیدپویان حسین‌پور از اساتید این حوزه برگزار و در آن جایگاه اینترنت در جنگ نرم بررسی می‌شود.

همچنین در دومین روز از این نمایشگاه آشنایی با فضای مجازی رسانه‌های دیجیتال و مبانی روابط عمومی الکترونیک برگزار می‌شود که این نشست‌ها به ترتیب توسط استاد امامی و خادم‌المله برگزار خواهد شد.

در سومین روز از نمایشگاه دو کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک و آشنایی با شهر دیجیتال برگزار می‌شود که در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با مبانی روابط عمومی الکترونیک و ویژگی‌های شهر دیجیتال و الکترونیکی آشنا می‌شوند.

مدرس این دوره‌های آموزشی را به ترتیب خادم المله کارشناس ارشد ارتباطات و زرگر از کارشناسان فضای مجازی بر عهده دارند.

در چهارمین روز از برنامه‌های آموزشی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی هم وبلاگ نویسی در قالب آشنایی با اصول و مبانی وبلاگ نویسی و امنیت در فضای مجازی با عنوان آشنایی با راهکارهای ارتقای امنیت در استفاده از اینترنت برگزار شده که اساتید رمضانعلی و اسلام‌خواه مدرس این دوره‌ها خواهند بود.

در آخرین روز از برنامه‌های آموزشی این نمایشگاه نیز دوره آشنایی با تکنیک‌های جستجوی پیشرفته در اینترنت برگزار و حیدری کارشناس فناوری اطلاعات و فضای مجازی تدریس این دوره را بر عهده دارد.

همچنین در نوبت عصر این روز از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی، خبرنویسی در اینترنت توسط خانم ساعدی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

شرکت در این دوره‌های آموزشی برای عموم رایگان بوده و به شرکت‌کنندگان در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی گواهی پایان‌دوره اعطاء خواهد شد.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از ساعت 9 تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول