اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه راه سبز موفقیت:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان ‌جنوبی برترین بود

خبرگزاری فارس: مسئول موسسه راه سبز موفقیت که در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان ‌جنوبی حضور یافته بود، گفت: این نمایشگاه از لحاظ تعداد بازدیدکننده جزو برترین نمایشگاه‌ها بوده است.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان ‌جنوبی برترین بود

رضا فخرالدینی که از استان تهران در این نمایشگاه شرکت کرده بود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: موسسه راه سبز موفقیت تاکنون در 26 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استانی شرکت کرده است.

وی در رابطه با استقبال مردم از این نمایشگاه گفت: استقبال بسیار مناسب بود به طوریکه فکر می‌کنم این نمایشگاه جزو بهترین نمایشگاه‌های برگزار شده بود.

مسئول موسسه راه سبز موفقیت در رابطه با کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه ابراز داشت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند به‌روزترین محصولات نرم‌افزاری کشور را به نمایش درآورده‌ بودند.

فخرالدینی اختلاف سطح بین کشور و دنیا در زمینه رسانه‌های دیجیتال را مشهود دانست و افزود: ولی سعی تولیدکنندگان نرم‌افزار در کشور بر کاهش این اختلاف است.

یکی دیگر از غرفه‌داران این نمایشگاه که عرضه کننده نرم‌افزارهای حقوقی و داروهای گیاهی بود نیز در رابطه با نرم‌افزارهای ارائه شده، گفت: نرم‌افزار جامع گیاهان دارویی برای نخستین بار در کشور توسط شرکت ما رونمایی شد که علاوه بر داشتن اطلاعات خواص گیاهان، امکان مشاوره را نیز داراست.

محمدرضا زرقی در رابطه با بازدید مردم گفت: بازدید مردم از لحاظ کمی خیلی مناسب بود اما از لحاظ کیفیت، مردم صرفا بازدید کننده بودند.

وی مردم بیرجند را مردمی فرهنگی و فرهیخته دانست و افزود: اما علت اینکه در نمایشگاه صرفا برای دیدن محصولات آمده بودند را متوجه نشدم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول