اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان یزد خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال در استان یزد خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسینی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان یزد با هدف ایجاد فضای رقابتی بین این نوع از رسانه‌ها و آشنایی آحاد مردم با رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 13 تا 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، افزود: تاکنون بیش از 80 شرکت برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه سال گذشته در 20 استان کشور برگزار شد، از گستردگی این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: امسال این نمایشگاه در بیش از 26 استان کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد: شناسایی رسانه‌های دیجیتال و شرکت‌های مختلف به منظور حمایت از آنها، آشنایی آحاد مردم با آخرین دستاوردهای دیجیتال و ... از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه از اسفندماه سال گذشته کلید خورد و تبلیغات آن نیز از امروز عملاً آغاز شده و به منظور آشنایی بیش‌تر مردم با این نمایشگاه، در مدت زمان برپایی نمایشگاه روزانه یک ساعت برنامه زنده رادیویی ضبط و پخش خواهد شد.

وی هم‌چنین با اشاره به اختصاص غرفه‌هایی به فروش محصولات دیجیتال از جمله نرم‌افزارهای رایانه و موبایل، بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزارهای رسانه‌ای و هنری و ... اظهار داشت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف 50 درصدی به فروش خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برپایی غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه اظهار داشت: غرفه‌ای نیز برای خبرنگاران در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی هم‌چنین از برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتیدی از تهران و یزد برای جوانان، کودکان و خانواده‌ها خبر داد.

عبدالحسینی با بیان اینکه عصر جدید عصر اینترنت و ارتباطات است، افزود: همه آحاد جامعه باید با نحوه استفاده از رسانه‌های دیجیتال آشنا شوند و در کنار آن فرهنگ استفاده صحیح از این نوع رسانه‌ها نیز باید در میان خانواده‌ها نهادینه شود.

وی برگزاری مسابقات و سرگرمی، آشنایی کودکان با بازی‌های رایانه‌ای و ... را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه معرفی کرد.

عبدالحسینی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از 13 تا 17 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد در جوار بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول