اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی صورت کرد

استقبال گرم بیرجندی‌ها از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: دومین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در خراسان جنوبی با استقبال گرم بیرجندی‌ها به ویژه دانشجویان همراه بود.

استقبال گرم بیرجندی‌ها از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و ستاد خبری نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی، دومین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در خراسان جنوبی پیگیری شد که نوبت عصر با استقبال گرم بیرجندی‌ها به ویژه دانشجویان همراه بود.

از این نمایشگاه در روز نخست حدود 5 هزار نفر بازدید کردند و در روز دوم نیز طبق برآوردهای انجام شده بیش از 8 هزار نفر بازدید کننده داشت که پیش‌بینی می‌شود روز‌به‌روز بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده شود.

یکی از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه که دانشجو بود گفت: نمایشگاه خوبی برای همه آحاد مردم به ویژه دانشجویان و علاقه‌مندان به نرم‌افزارهای مختلف برپا شده است.

زهیر صداقتی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌‌شود روزهای آینده به اتمام آزمون‌های کارشناسی ارشد دانشگاه بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده شود.

یکی دیگر از بازدیدکنندگان که مشغول خرید نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای بود در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی گفت: از طریق بنرهای تبلیغاتی سطح شهر در جریان برگزاری نمایشگاه قرار گرفتم و چون فرزندانم علاقمند به دیدن نرم‌افزارهای مختلف بودند به این نمایشگاه آمدم.

رضا کیانی تاکید کرد: بازی‌های رایانه‌ای خوبی در نمایشگاه عرضه شده و انتظار داریم مسئولان نمایشگاه در فصول مختلف چنین برنامه‌هایی را پیگیری کنند تا مردم بیشتر با رسانه‌های دیجیتال آشنا شوند.

در این نمایشگاه 70 شرکت در قالب 60 غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند. همچنین 10 غرفه از سازمان‌های و نهادهای دولتی در این نمایشگاه حضور دارند.

نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بیرجند از تاریخ 26 لغایت 30 بهمن ماه 1390 صبح‌ها در ساعات 9 الی 12 و عصرها 16 الی 20 پذیرای مردم به خصوص جوانان استان است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول