اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصت برای معرفی بیرجند است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در بیرجند گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌های خراسان جنوبی به ویژه بیرجند در بحث نرم‌افزارها و رسانه‌های دیجیتال است.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال فرصت برای معرفی بیرجند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و ستاد خبری نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی، محمد علی قاسم‌زاده نداف در حاشیه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در بیرجند اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه می‌تواند یکی از طرح‌هایی باشد که مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه محصولات پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: رسانه‌های گروهی نیز باید در راستای معرفی رسانه‌های دیجیتال تلاش کنند و فرمانداری بیرجند نیز در این راستا حمایت می‌کند.

فرماندار بیرجند با اشاره به بخش نرم افزارهای رایانه‌ای این نمایشگاه تصریح کرد: بیرجند شهری دانشگاهی است و نخبگان خوبی در زمینه برنامه‌نویسی دارد که می‌توانند در تولید نرم‌افزارهای جدید پیشگام باشند و لازمه این امر نیز حمایت دولت و تلاش نخبگان است.

قاسم‌زاده نداف به بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه نمایشگاه پرداخت و گفت: با توجه به اینکه امروز تلفن همراه همگانی شده نیاز است کشور ما نیز در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: همان‌گونه که توانسته‌ایم شبکه ملی اینترانت داشته باشیم باید نرم‌افزارهای ملی مختلفی در زمینه‌های گوناگون از جمله تلفن همراه داشته باشیم.

فرماندار بیرجند به پیامدهای منفی نرم‌افزارهای خارجی اشاره کرد و یادآور شد: هنگامی که نرم‌افزارهای ما از جمله بازی‌های رایانه‌ای بومی باشند دیگر خانواده‌ها نگرانی بابت استفاده فرزندانشان از این نرم‌افزارها ندارند.

قاسم‌زاده نداف شناسایی و حمایت از ایده‌های نو در عرصه فناوری اطلاعات متناسب با راهبردهای آی‌تی نظام و مطالعه و بررسی طرح‌ها و فعالیت‌های پژوهشی، در حوزه رسانه‌های دیجیتال و تعامل فرهنگ، فناوری اطلاعات و ارتباطات را خواستار شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول