اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ارشاد:

امسال 27 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کشور راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون امور رسانه‌های دیجیتال مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال جاری 27 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کشور راه‌اندازی شد.

امسال 27 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کشور راه‌اندازی شد

محمدصادق افراسیابی امروز در حاشیه برپایی نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ایلام اظهار داشت: بیست و هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کشور امروز در ایلام آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه آخرین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سال 90 کشور در استان ایلام است که توسط دستگاه‌های مرتبط ایجاد شده است.

این مسئول اضافه کرد: در نمایشگاه استانی این سطح برای مردم ایجاد می‌شود که بتوانند از کلیه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و... که در کشور تولید شده استفاده کنند.  

معاون امور رسانه‌های دیجیتال مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برپایی این نمایشگاه یک فرصت مناسب ایجاد شده تا عدالت فرهنگی نیز در کنار دیگر جنبه‌ها در کشور محقق شود.

افراسیابی ادامه داد: یارانه مربوط به رسانه‌های دیجیتال را از این شیوه و طریق در اختیار مردم استان‌های مختلف کشور قرار می‌دهیم و این یارانه سود و فایده آن به مردم بازگشت می‌خورد.

وی تصریح کرد: در هر استان با برپایی نمایشگاه 50 درصد به خریداران تخفیف داده شده که 30 درصد آن به خاطر یارانه‌ها و 20 درصد نیز از سوی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تخفیف ارائه می‌شود.

این مسئول متذکر شد: در نهایت محصولات با 50 درصد تخفیف به مردم ارائه می‌شود، افزون بر این برای اقشار فرهیخته فرهنگی جامعه که نیاز به حمایت‌های ویژه تری دارند در حوزه فرهنگی این امکان فراهم شده که بن خرید رسانه‌های دیجیتال در اختیار این افراد قرار گیرد.

معاون امور رسانه‌های دیجیتال مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: حمایت از مصرف کننده و تولید کننده در نمایشگاه استانی محقق می‌شود و این مهم مد نظر مسئولان امر قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول